راه اندازی VoIP
راه اندازی VoIP
اغلب شرکت هایی که با تماس های درون سازمانی ، شهری و بین المللی سر و کار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند ، به دلایل مختلفی ترجیح می دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده ، از خدمات VoIP استفاده کنند. به دلیل مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ ، می توان از تمامی ظرفیت های شبکه استفاده کرد و علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و دیتا را نیز رد و بدل کرد. به همین خاطر ، راه اندازی VoIP شامل امکانات جذاب و مختلف می باشد که موجب استقبال مدیران شرکتها در بهره مندی از این تکنولوژی شده است.
سازمانها با راه اندازی VoIP قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه سازی آن با نرم افزار crm ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. شما مدیران شرکت ها با بهره مندی از مشاوران و خدمات تخصصی شرکت نصب و راه اندازی VoIP فناوران گستر و با پیاده سازی امکاناتی مثل صف تماس ، پاسخگویی خودکار ، صندوق صوتی ، نظرسنجی از مشتریان و ده ها قابلیت دیگر خدمات ویپ ، می توانید به صورت حرفه ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.
با استفاده از خدمات VoIP فناوران گستر ، با یک تیر چند نشان خواهید زد و ارتباطاتی بسیار ارزان ، با کیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه اندازی VoIP قادر خواهید بود از هر کجای دنیا ، حتی با گوشی هوشمند خود نیز به سرویس VoIP دسترسی داشته باشید. . فناوران گستر با اتکا به دانش روز و سیزده سال سابقه در عرصه خدمات راه اندازی VoIP ، توانسته است در این چند سال کارنامه ای درخشان در راه اندازی سیستم های تلفنی تحت شبکه از خود برجای بگذارد و به عنوان یکی از شرکت های برتر خدمات VoIP تهران شناخته شود.
کلیه شرکت ها و نهادهایی کهدارای یک یا چند شعبه مختلف هستند ، به منظور بهره مندی از قابلیت کنفرانس های تلفنی و برقراری تماس های داخلی ، بین شهری و بین المللی پرسنل سازمان خود با یکدیگر ، می توانند از خدمات یک شرکت راه اندازی VoIP خوش نام و با سابقه استفاده کنند و تماس هایی بسیار ارزان قیمت و تحت شبکه از هر نقطه دنیا داشته باشند.
بیمارستانها ، درمانگاه ها و کلینیک هابه دلیل اینکه روزانه تعداد قابل توجهی از بیماران برای ویزیت گرفتن با آنها تماس می گیرند ، نیازمند برخورداری از یک سیستم نوبت دهی هوشمند و متناسب با ظرفیت های خود هستند. راه اندازی VoIP برای مراکز درمانی ، یک راه حل بسیار ایده آل برای افزایش بازدهی خدمات درمانی این مراکز می باشد.
پس از نصب ویپ و استقرار آن در سازمان ، پشتیبانی ویپ توسط کارشناسان فناوران گستر آغاز می شود. پس از خرید و راه اندازی VoIP، فناوران گستر از طریق بازدیدهای منظم ، تست های دوره ای و تعمیر خرابی ها ، نگهداری و مراقب از تجهیزات و سرویس های نرم افزاری سیستم VoIP سازمان را در دستور کاری خود قرار می دهد. خدمات VoIP فناوران گستر محدود به نصب و راه اندازی آن نمی شود! پس از اتمام و تحویل پروژه راه اندازی سیستم تلفن VoIP ، از طریق برگزاری جلسات آموزشی در سازمان ، نحوه و طرز استفاده کاربردی از مرکز تلفن voip و دیگر امکانات درخواستی سیستم ویپ از سوی کارفرما ، به مدیران و پرسنل آموزش داده خواهد.