page contents
Super User

Super User

سه شنبه, 06 فروردين 1398 ساعت 21:57

هوشمند سازی ساختمان مسکونی و تجاری

  1. هوشمند سازی
  2. کنترل هوشمند روشنایی


نظر به اینکه سیستم های روشنایی، سهم عمده ای از مصرف انرژی در یک ساختمان را شامل می شوند؛ در یک سیستم هوشمند ساختمان با بهره گیری از سنسورهای تشخیص حضور، سنسورهای تشخیص نور محیط و نصب کلیدهای هوشمند علاوه بر امکان تنظیم میزان نوردهی محیط، مصرف انرژی تا حد چشمگیری کاهش می یابد. بطور کلی امکاناتی که در راستای کنترل روشنایی در یک خانه هوشمند در اختیار کاربران قرار می گیرد می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

•    قابلیت کنترل سیستم روشنایی به طورمجزا در هر ناحیه
•    
قابلیت کنترل سیستم روشنایی بر اساس سناریو های مختلف مثل: سناریو ورود، خروج، مهمان، خواب، و ...

فرض کنید در سناریو خواب بدون نیاز به سرکشی به تمام نقاط منزل میتوان از داخل اتاق اصلی یا از طریق موبایل یا تبلت خطوط روشنایی را در شدت روشنایی مورد نظر تنظیم کرد.

قابلیت نور پردازی محیط: در یک خانه هوشمند این امکان وجود دارد که بر اساس سناریوهای متفاوت نور محیط را در حالت دلخواه تنظیم نمود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط منزل تاثیر به سزایی بر روحیه ساکنین ساختمان دارد.


    
•    
قابلیت دیم کردن: در سیستم هوشمند این مزیت وجود دارد که شدت روشنایی تعدادی از خطوط را بر اساس شرایط مورد نظر از 0 تا 100% میزان خروجی تنظیم کنید، که علاوه بر زیبایی محیط باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می-شود.
•    
قابلیت کنترل سیستم روشنایی بر اساس شدت نور محیط: این قابلیت وجود دارد که اگر درصد روشنایی محیط از میزان مطلوب بیشتر شد تعدادی از سر خط های روشنایی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی به طور اتومات خاموش شوند و بالعکس.


•    
قابلیت کنترل سیستم روشنایی بر اساس حسگر: در محیط های خالی از سکنه سیستم روشنایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی غیر فعال می شوند و در صورت تشخیص حضور افراد به صورت خودکار فعال میشود.
•    
قابلیت کنترل و فرمان به سیستم روشنایی در خارج از منزل از طریق ارسال SMS
•    
قابلیت کنترل و فرمان به سیستم روشنایی در هر نقطه از منزل از طریق ریموت کنترل  
•    
قابلیت کنترل سیستم روشنایی تمامی نقاط منزل از طریق موبایل یا تبلت
•    
قابلیت کنترل سیستم روشنایی تمامی نقاط منزل از اتاق مستر

 

  1. سیستم کنترل پرده/ کرکره/ سایبان/درب اتومات


با استفاده از سیستم هوشمند می توان براحتی انواع مدلهای پرده، کرکره و سایبان را براحتی و با روش های مختلف کنترل نمود. شما با این سیستم می توانید با بهره گیری از کلیدهای هوشمند و تاچ پنل در قالبهای دستوری مختلف همچون دستور مستقیم ، سناریو و یا حتی با ارسال پیام کوتاه از راه دور نیز آنها را کنترل نمایید. در سیستم هوشمند پرده ها می توانند در صورت تمایل کاربر بصورت اتوماتیک در زمانهای مختلف و یا تحت عواملی همچون تمایز شدت نور داخل و خارج ساختمان و یا شدت گرمای محیط باز وبسته شوند بدون آنکه نیاز به صرف وقت و انرژی خاصی جهت مدیریت وضعیت پرده ها باشد.


  1. سیستم سرمایش و گرمایش


برای کنترل سیستم سرمایش و گرمایش که به وسیله دستگاه تهویه مطبوع انجام می پذیرد دمای پیش فرض توسط کاربرتنظیم گردیده (Set Point) و شروع به فعالیت می نماید. دراین حالت زمانی که دمای فضای مذکور به حد مطلوب رسید فرمان توقف فعالیت سیستم سرمایش و گرمایش توسط برنامه از پیش تعیین شده صادر می گرددکه منجر به کاهش مصرف انرژی می انجامد.
شاید این سئوال پیش آید که با استفاده از ترموستاتهای سنتی نیز می توان به همین هدف دست یافت، اما باید گفت سیستم هوشمند می تواند زمانیکه درب یا پنجره ای در فضا باز است سریعا تشخیص داده و سیستم گرمایش /سرمایش آن فضا را بصورت خودکار خاموش نموده و مانع از هدر رفتن انرژی شد. در حالیکه این امر در زمان استفاده از ترموستات سنتی امکان پذیر نمی باشد. از طرفی امکان کنترل یکپارچه فن کویل ها از جمله مزایای سیستم هوشمند است.

بطور کلی امکانات یک ساختمان هوشمند در بحث کنترل سیستم سرمایش و گرمایش عبارتند از:
•    
قابلیت کنترل سیستم سرمایش و گرمایش به طورمجزا در هر ناحیه
•    
قابلیت کنترل سیستم سرمایش و گرمایش بر اساس سناریوهای مختلف نظیر: سناریوی ورود، خروج، مهمان، خواب و .... به طور مثال در سناریوی خروج این امکان وجود دارد که از روی پنل یا از طریق موبایل یا تبلت به سیستم سرمایش-گرمایش تمام نقاط منزل فرمان خاموشی ارسال کرد.
•    
قابلیت کنترل و فرمان به سیستم سرمایش و گرمایش در خارج از منزل از طریق ارسال SMS، فرض کنید قبل از ورود به منزل با ارسال فرمان SMS سیستم سرمایش گرمایش را در دمای مطلوب تنظیم کنید.
•    
قابلیت کنترل و فرمان به سیستم سرمایش و گرمایش در هر نقطه از منزل از طریق ریموت کنترل  
•    
قابلیت کنترل سیستم سرمایش و گرمایش تمامی نقاط منزل از طریق موبایل یا تبلت
•    
قابلیت کنترل سیستم سرمایش و گرمایش تمامی نقاط منزل از اتاق اصلی

 

  1. سیستم کنترل از راه دور ساختمان


کلیه اماکنی که به سیستم هوشمند مجهز شده اند قابلیت کنترل از راه دور ( خارج از ساختمان) از طریق تلفن همراه، اینترنت (GPRS) و SMS را دارا می باشند. این امکان ما را قادر می سازد تا به بهترین نحو ممکن محیط را برای استفاده و کنترل، آماده و مهیا سازیم
سیستم کنترل موارد امنیتی و حفاظتی  برقراری ایمنی و امنیت در یک ساختمان مسکونی همواره یکی از دغدغه های ساکنین بوده است. در یک خانه هوشمند علاوه بر سیستم های پسیو نظیر آژیرها و آلارم ها، دتکتورهای حضور، دتکتورهای تشخیص شکسته شدن شیشه و سنسورهای درب و پنجره سیستم های اکتیوی نظیر شبیه سازی حضور نیز در بحث سیستم امنیتی وارد می شوند. از جمله امکاناتی که سیستم هوشمند در بحث ایمنی و امنیت در اختیار ساکنین قرار می دهد، میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
•    
قابلیت فعال کردن سیستم امنیتی براساس مدهای امنیتی متفاوت نظیر خروج از منزل، مسافرت، شب و ...
•    
درصورت ورود شخص غیر مجاز به داخل منزل آلارم های لازم داده می شود و همچنین در صورت عدم حضور ساکنین در منزل سیستم هوشمند به صاحبخانه SMS  ارسال می کند.
•    
امکان شبیه سازی حضور: درصورت انتخاب مد امنیتی مسافرت سیستم هوشمند در ساعاتی از شبانه روز بر اساس زمانبندی معین تعدادی از چراغ ها روشن و خاموش نموده و همچنین پرده ها را باز و بسته میکند و این تصور بوجود می‌آید که کسی در داخل منزل حضور دارد.
•    
آگاهی از باز و بسته بودن در و پنجره ها در هنگام خروج از منزل به صورت آلارم و یا به صورت پیام صوتی
•    
در صورت وقوع آتش سوزی سیستم هشدارهای لازم را به صورت آلارم و یا پیام صوتی اعلام می کند و در صورت عدم حضور ساکنین در داخل منزل به صاحبخانه پیام ارسال می کند.

  1. سیستم کنترل تجهیزات صوتی وتصویری


در سیستم هوشمند دیگر نیازی به استفاده از ریموت IR جهت روشن و خاموش نمودن تلویزیونها و LCD  ها و یا اسپلیتها نخواهیم داشت. این قابلیت درسیستم هوشمند وجود دارد که می توان کدهای ریموت های کنترلی مختلف را به کلیدهای هوشمند انتقال داد و تغییرات هریک از دستگاهها را از هرکلید در هر فضا اعمال نمود ویا در سطح بالاتر، شما می توانید با استفاده از تاچ پنلهای پرتابل و تب لت ها کلیه ریموت های وسایل الکترونیکی مورد استفاده خود را بصورت یکجا در اختیار داشته و تنها با یک کلیک به مدیریت هریک از آن وسایل بپردازید.

 

  1. سیستم هوشمند زمانبندی ، هدایت و کنترل قابل اجرا در ساختمان


کلیه سیسمتهای هوشمند اجرایی درساختمان قابلیت زمانبندی براساس نیاز و درخواست کارفرما را دارا می باشند. با این روش می توان برنامه های روتین که بصورت مکرر و روزانه در ساختمان اجرا می گردد را توسط این سیستم برنامه ریزی و هدایت نمود. با اینکار تمامی دستورات بدون هرگونه نقص یا فراموشی انجام و هزینه های مربوط به مدیریت و اجرای این دستورات را کاهش و در بیشتر موارد حذف می نماید.
مدیریت و ذخیره سازی در مصرف انرژی 
هدف اصلی استفاده از سیستم کنترل هوشمند دریک ساختمان ذخیره سازی انرژی و مصرف صحیح و بهینه از امکانات میباشد که نتیجه این هدف علاوه بر ذخیره سازی انرژی، بازگشت سرمایه اولیه ای است که صرف اجرای سیستم کنترل هوشمند شده است .

 

  1. مانیتورینگ و کنترلینگ سیستم های هوشمند


امروزه با پیشرفت علوم کامپیوتری و طراحی برنامه هایی با گرافیک و انعطاف پذیری فوق العاده بالا جهت سرویس دادن به افراد با سطوح اطلاعاتی مختلف ، این امکان فراهم شده که بتوان اطلاعات کامل و ارزنده ای را از کلیه سیستم های هوشمند نصب شده در بدست آورده و جهت مدیریت بهتر استفاده نمود. این اطلاعات قابلیت نمایش بر هریک از وسایل ارتباطی مدرن و پیشرفته امروزی را داشته و توسط نرم افزارهایی که تحت قالبهای اندروید، آیفون، ویندوز و وب- سرور طراحی شده اند میتواند بروی هریک تجهیزات سخت افزاری همچون کامپیوتر، لب تاپ، تب لت، گوشیهای تحت سیستم عامل اندروید و IOS، قابل نمایش، کنترل و برنامه ریزی

چهارشنبه, 06 شهریور 1398 ساعت 15:48

طراحی و اجرای سالن کنفرانس سالن جلسات

 طراحی و اجرای سالن کنفرانس سالن جلسات

مشاوره ، طراحی و اجرای سالنهای کنفرانس(جلسات) به صورت:EPC

چیدمان مناسب با توجه به شکل هندسی سالن

اجرای کامل دکوراسیون با در نظر گرفتن سلیقه مشتری ، اصول آکوستیک و معماری و الزامات فنی و مشاوره ای شامل:

کفپوش ، سقف کاذب ، دیوارپوش ، اجزای دکوراتیو و المان های تزیینی و میز و صندلی کنفرانس با ارگونومی مطلوب.

کارشناسی و اجرای سیستم نورپردازی سالن شامل نورهای عمومی و دکوراتیو سالن و تنظیم دقیق دما و شدت نور در تمام نقاط سالن

اجرای کامل سیستم صوتی و تصویری شامل :

میکروفنهای کنفرانس فول دیجیتال ، دوربین های تصویربرداری با کیفیت بالا ، سیستم های پخش تصویر(شامل مانیتورهای روی میز ، دیتا ویدئو پروژکتور و صفحات نمایش جانبی)

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

 

 

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس  خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

 

شرکت فناوران گستر

خدمات نگهداری شبکه  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه   ، شرکت خدمات شبکه

خدمات مشاوره و ارائه راهکار شبکه

خدمات شبکه کامپیوتری ، ارائه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای جامع در زمینه خدمات اکتیوو پسیو شبکه به شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ،   مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدانانقلاب  ،میرداماد ،          نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

 اطلاعات بیشتر

FGENETWORK.IR security network karaj

خدمات امنیت شبکه،کامپیوترو وایرلس

ارائه خدمات امنیتی سیستمهای مبتنی بر شبکه و رایانه ارائه راهکارهای جامع در زمینه امنیت شبکه به شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ و کمک در شهرک های صنعتی صفادشت شهرک صنعتی صفادشت، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ،     طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب      ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

خدمات نگهداری شبکه  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه   ، شرکت خدمات شبکه

خدمات راه اندازی و پیاده سازی شبکه

خدمات نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری بر بستر کابل ، وایرلس و یا فیبرنوری در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت     ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب       ،میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر 

خدمات نگهداری شبکه  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه ، شرکت خدمات شبکه خدمات نگهداری شبکه  ، اکتیو شبکه ، دامین شبکه ، اکتیو دایرکتوری  اکتیو شبکه  ، دامین شبکه  ، اکتیو دایرکتوری  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه   ، شرکت خدمات شبکه

نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری

ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه در شهرک های صنعتی صفادشت شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان    انقلاب       ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

FGENETWORK.IR wireless karaj

عقد قرارداد پروژه های پسیو شبکه کابلی و وایرلس

طراحی و اجرای کلیه پروژه‌های پسیو شبکه مبتنی بر شبکه های کابلی و وایرلسی شهرک های صنعتی صفادشت شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ،     فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،      میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

انجام تنظیمات سیسکو   ، پشتیبانی تجهیزات سیسکو  ، پشتیبانی سیسکو  ، تنظیمات سیسکو  ، خدمات سیسکو  ، راه اندازی تجهیزات سیسکو  ، راه اندازی روتر  ، راه اندازی روتر سیسکو  ، راه اندازی سوییچ سیسکو  ، راه اندازی شبکه  ، راه اندازی شبکه سیسکو  ، روتینگ و سوئیچینگ شبکه  ، کانفیگ cisco  ، کانفیگ تجهیزات سیسکو  ، کانفیگ سوئیچ  ، سیسکوکانفیگ  ، سیسکومانیتورینگ  ، تجهیزات سیسکو  ، سیسکو ، خدمات میکروتیک ، خدمات میکروتیک  ،میکروتیک  ، میکروتیک  ، تنظیمات میکروتیک  ،تنظیمات میکروتیک   ، کانفیگ میکروتیک  ، کانفیگ میکروتیک  ، کانفیگ میکروتیک   انجام تنظیمات میکرو تیک    ، پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک   ، پشتیبانی میکرو تیک   ، تنظیمات میکرو تیک   ، خدمات میکرو تیک   ، راه اندازی تجهیزات میکرو تیک   ، راه اندازی روتر   ، راه اندازی روتر میکرو تیک   ، راه اندازی سوییچ میکرو تیک   ، راه اندازی شبکه   ، راه اندازی شبکه میکرو تیک   ، روتینگ و سوئیچینگ شبکه   ، کانفیگ cisco   ، کانفیگ تجهیزات میکرو تیک   ، کانفیگ سوئیچ   ، میکرو تیککانفیگ   ، میکرو تیک مانیتورینگ   ، تجهیزات میکرو تیک   ، میکرو تیک

خدمات سیسکو و میکروتیک

ارائه خدمات فروش نصب و تنظیمات تجهیزات سیسکو و میکروتیک در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت       ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،      میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

   اطلاعات بیشتر

خدمات سانترال  |نصب سانترال |اجرای سانترال | تنظیمات سانترال | سانترال | سیم کشی سانترال | مرکز تلفن ||نصب مرکز تلفن | اجرای مرکز تلفن | انجام مرکز تلفن | تنظیمات مرکز تلفن||خدمات سانترال |نصب سانترال |اجرای سانترال | تنظیمات سانترال  | سانترال | سیم کشی سانترال | مرکز تلفن ||نصب مرکز تلفن  | اجرای مرکز تلفن   | انجام مرکز تلفن  | تنظیمات مرکز تلفن h

نصب و راه اندازس سانترال و VOIP

خدمات نصب و راه اندازی سیستم های تلفن گویا ویپ ، voip و سانترال ، ارائه خدمات مشاوره سیستم های تلفنی و راهکارهای جامع در زمینه خدمات تلفن انتظار مشتری  در شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب       ،میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

طراحی سایت ،طراحی سایت  ، خدمات طراحی سایت  ، انجام طراحی سایت  ، نصب سایت  ،طراحی سایت ،طراحی سایت  ، خدمات طراحی سایت ، انجام طراحی  وبسایت ، نصب  وب سایت ،،طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت  ، خدمات طراحی وب سایت ، انجام طراحی وب سایت ، نصب وب سایت ،

 طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی و راه اندازی وب سایت ، سایت ، تارنما ، فروشگاه های اینترنتی و ... در شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان   انقلاب       ،میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

ups ، خدمات ups ، نصب ups ، اجرای ups ، اجرای یو پی ای ، نصب یو پی اس ، خدمات یو پی ای ، خدمات برق اضطراری ، برق اضطراری ، نصب برق اضطراری ، اجرای برق اضطراری ،

خدمات UPS و برق اضطراری

ارائه خدمات نصب و راه اندازس ups و برق اضطراری و یو پی اس درشهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب        ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

خدمات ایمیل سرور | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  |  Exchange Serve  | server | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |

 نصب راه اندازی واکتیو شبکه و ایمیل سرور

 خدمات نصب و راه اندازی ایمیل سرور ، میل سرور ، رایانامه سازمانی شبکه به شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان انقلاب        ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی ، مجازی سازی شبکه  ، مجازی سازی دکستاپ  ، مجازی سازی سرور  ، مجازی سازی اپلیکیشن  ، مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی ، مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی دکستاپ  ، مجازی سازی سرور ، مجازی سازی اپلیکیشن

مجازی سازی سرور، اپلیکیشن ، شبکه ، دکستاپ

مجازی سازی ، محازی سازی برنامه ها ، مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی دکستاپ ، مجازی سازی سرور در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان   انقلاب       ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

فروش نصب و را اندازی دوربین مدار یسته  ، دوربین مداربسته  ، دوربین مدار بسته کرج ، تنظیمات دوربین مدار بسته کرج ،  راه اندازی دوربین مدار بسته کرج ، فروش نصب و را اندازی دوربین مدار بسته  ، دوربین مداربسته  ، دوربین مدار بسته ، تنظیمات دوربین مدار بسته ،  راه اندازی دوربین مدار بسته،

فروش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

خدمات فروش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته بر بستر کابل کواکسیال ، وایرلس و یا کابل شبکه در دروربینهایip، دوربین آنالوگ ، دوربین مداربستهAHD، دوربین مداربسته hd در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب        ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

کانتر اداری ، کانتر بانکی ، کانتر بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب کانتر ،  انجام کانتر  ، کانتر ،  دکور کانتر ،  معرفی کانتر ،  انواع کانتر ،  شروع کانتر ،  ،  معايب کانتر ،  کانتر آلمينيومي   ، کانتر چوبي ،  کانتر پيش ساخته ،  اجرای کانتر در کرج ،  نصب کانتر در کرج ،  انجام کانتر در کرج ،  کانتر ، در کرج ،  دکور کانتر در کرج ،  معرفی کانتر در کرج ،  انواع کانتر در کرج ،  شروع کانتر در کرج ،  معايب کانتر در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای کانتر در تهران ،  نصب کانتر در تهران ،  انجام کانتر در تهران ،  کانتر ، در تهران ، کانتر تک جداره ، کانتر دو جداره ،  دکور کانتر در تهران ،  معرفی کانتر در تهران ،  انواع کانتر در تهران ،  شروع کانتر در تهران ،

خدمات طراحی و اجرای محیط اداری

خدمات طراحی و اجرای محیط اداری از جمله کانتر بندی ، کابینت ، کمد دیواری ، فایل بندی ، میز اداری و تحریر ، کتابخانه پارتیشن بندی در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت        ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان انقلاب         ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

  اطلاعات بیشتر

 

خدمات طراحی و اجرای سقف کاذب 

 خدمات طراحی و اجرای سقف کاذب کناف ، تایل شبکه و pvc و کف پوش های پارکت ، سه بعدی و نور پردازی فیبر نوری در ساختمان ها و سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان   انقلاب      ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران             

اطلاعات بیشتر

خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش و پارتیشن  خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش کناف ، pvc ، سنگ آنتیک ، اینه کاری ،اجر 3d ، و پارتیشن اداری در ساختمان ها و سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ، شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش و پارتیشن

خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش کناف ، pvc ، سنگ آنتیک ، اینه کاری ،اجر 3d ، و پارتیشن اداری در ساختمان ها و سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب      ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر  

To 1

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس

خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت     ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب      ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر
آدرس ایران استان البرز شهر کرج چهارراه طالقانی برج آموت طبقه 4 واحد 86
09033555882      بارگیری
09033555883      
026-36777096    Ù†ØªÛŒØ¬Ù‡ تصویری برای آیکون تلفن و موبایل 
026-92100086    
026-92101086   

خدمات نگهداری شبکه  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه   ، شرکت خدمات شبکه

خدمات مشاوره و ارائه راهکار شبکه

خدمات شبکه کامپیوتری ، ارائه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای جامع در زمینه خدمات اکتیوو پسیو شبکه به شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ،   مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ، ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدانانقلاب  ،میرداماد ،          نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

 اطلاعات بیشتر

FGENETWORK.IR security network karaj

خدمات امنیت شبکه،کامپیوترو وایرلس

ارائه خدمات امنیتی سیستمهای مبتنی بر شبکه و رایانه ارائه راهکارهای جامع در زمینه امنیت شبکه به شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ و کمک در شهرک های صنعتی صفادشت شهرک صنعتی صفادشت، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ،     طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب      ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

خدمات نگهداری شبکه  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه   ، شرکت خدمات شبکه

خدمات راه اندازی و پیاده سازی شبکه

خدمات نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری بر بستر کابل ، وایرلس و یا فیبرنوری در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت     ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب       ،میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر 

خدمات نگهداری شبکه  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه ، شرکت خدمات شبکه خدمات نگهداری شبکه  ، اکتیو شبکه ، دامین شبکه ، اکتیو دایرکتوری  اکتیو شبکه  ، دامین شبکه  ، اکتیو دایرکتوری  ، شبکه ، خدمات شبکه  ، نصب شبکه ، نصب شبکه   ،خدمات شبکه   راه اندازی شبکه  ، شرکت راه اندازی شبکه   ، شرکت خدمات شبکه

نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری

ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه در شهرک های صنعتی صفادشت شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان    انقلاب       ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

FGENETWORK.IR wireless karaj

عقد قرارداد پروژه های پسیو شبکه کابلی و وایرلس

طراحی و اجرای کلیه پروژه‌های پسیو شبکه مبتنی بر شبکه های کابلی و وایرلسی شهرک های صنعتی صفادشت شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ،     فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،      میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

انجام تنظیمات سیسکو   ، پشتیبانی تجهیزات سیسکو  ، پشتیبانی سیسکو  ، تنظیمات سیسکو  ، خدمات سیسکو  ، راه اندازی تجهیزات سیسکو  ، راه اندازی روتر  ، راه اندازی روتر سیسکو  ، راه اندازی سوییچ سیسکو  ، راه اندازی شبکه  ، راه اندازی شبکه سیسکو  ، روتینگ و سوئیچینگ شبکه  ، کانفیگ cisco  ، کانفیگ تجهیزات سیسکو  ، کانفیگ سوئیچ  ، سیسکوکانفیگ  ، سیسکومانیتورینگ  ، تجهیزات سیسکو  ، سیسکو ، خدمات میکروتیک ، خدمات میکروتیک  ،میکروتیک  ، میکروتیک  ، تنظیمات میکروتیک  ،تنظیمات میکروتیک   ، کانفیگ میکروتیک  ، کانفیگ میکروتیک  ، کانفیگ میکروتیک   انجام تنظیمات میکرو تیک    ، پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک   ، پشتیبانی میکرو تیک   ، تنظیمات میکرو تیک   ، خدمات میکرو تیک   ، راه اندازی تجهیزات میکرو تیک   ، راه اندازی روتر   ، راه اندازی روتر میکرو تیک   ، راه اندازی سوییچ میکرو تیک   ، راه اندازی شبکه   ، راه اندازی شبکه میکرو تیک   ، روتینگ و سوئیچینگ شبکه   ، کانفیگ cisco   ، کانفیگ تجهیزات میکرو تیک   ، کانفیگ سوئیچ   ، میکرو تیککانفیگ   ، میکرو تیک مانیتورینگ   ، تجهیزات میکرو تیک   ، میکرو تیک

خدمات سیسکو و میکروتیک

ارائه خدمات فروش نصب و تنظیمات تجهیزات سیسکو و میکروتیک در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت       ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،      میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

   اطلاعات بیشتر

خدمات سانترال  |نصب سانترال |اجرای سانترال | تنظیمات سانترال | سانترال | سیم کشی سانترال | مرکز تلفن ||نصب مرکز تلفن | اجرای مرکز تلفن | انجام مرکز تلفن | تنظیمات مرکز تلفن||خدمات سانترال |نصب سانترال |اجرای سانترال | تنظیمات سانترال  | سانترال | سیم کشی سانترال | مرکز تلفن ||نصب مرکز تلفن  | اجرای مرکز تلفن   | انجام مرکز تلفن  | تنظیمات مرکز تلفن h

نصب و راه اندازس سانترال و VOIP

خدمات نصب و راه اندازی سیستم های تلفن گویا ویپ ، voip و سانترال ، ارائه خدمات مشاوره سیستم های تلفنی و راهکارهای جامع در زمینه خدمات تلفن انتظار مشتری  در شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب       ،میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

طراحی سایت ،طراحی سایت  ، خدمات طراحی سایت  ، انجام طراحی سایت  ، نصب سایت  ،طراحی سایت ،طراحی سایت  ، خدمات طراحی سایت ، انجام طراحی  وبسایت ، نصب  وب سایت ،،طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت  ، خدمات طراحی وب سایت ، انجام طراحی وب سایت ، نصب وب سایت ،

 طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی و راه اندازی وب سایت ، سایت ، تارنما ، فروشگاه های اینترنتی و ... در شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان   انقلاب       ،میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

ups ، خدمات ups ، نصب ups ، اجرای ups ، اجرای یو پی ای ، نصب یو پی اس ، خدمات یو پی ای ، خدمات برق اضطراری ، برق اضطراری ، نصب برق اضطراری ، اجرای برق اضطراری ،

خدمات UPS و برق اضطراری

ارائه خدمات نصب و راه اندازس ups و برق اضطراری و یو پی اس درشهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب        ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

خدمات ایمیل سرور | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  |  Exchange Serve  | server | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |

 نصب راه اندازی واکتیو شبکه و ایمیل سرور

 خدمات نصب و راه اندازی ایمیل سرور ، میل سرور ، رایانامه سازمانی شبکه به شرکت‌ها ، سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان انقلاب        ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی ، مجازی سازی شبکه  ، مجازی سازی دکستاپ  ، مجازی سازی سرور  ، مجازی سازی اپلیکیشن  ، مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی ، مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی دکستاپ  ، مجازی سازی سرور ، مجازی سازی اپلیکیشن

مجازی سازی سرور، اپلیکیشن ، شبکه ، دکستاپ

مجازی سازی ، محازی سازی برنامه ها ، مجازی سازی شبکه ، مجازی سازی دکستاپ ، مجازی سازی سرور در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان   انقلاب       ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر

فروش نصب و را اندازی دوربین مدار یسته  ، دوربین مداربسته  ، دوربین مدار بسته کرج ، تنظیمات دوربین مدار بسته کرج ،  راه اندازی دوربین مدار بسته کرج ، فروش نصب و را اندازی دوربین مدار بسته  ، دوربین مداربسته  ، دوربین مدار بسته ، تنظیمات دوربین مدار بسته ،  راه اندازی دوربین مدار بسته،

فروش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

خدمات فروش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته بر بستر کابل کواکسیال ، وایرلس و یا کابل شبکه در دروربینهایip، دوربین آنالوگ ، دوربین مداربستهAHD، دوربین مداربسته hd در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب        ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

اطلاعات بیشتر

کانتر اداری ، کانتر بانکی ، کانتر بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب کانتر ،  انجام کانتر  ، کانتر ،  دکور کانتر ،  معرفی کانتر ،  انواع کانتر ،  شروع کانتر ،  ،  معايب کانتر ،  کانتر آلمينيومي   ، کانتر چوبي ،  کانتر پيش ساخته ،  اجرای کانتر در کرج ،  نصب کانتر در کرج ،  انجام کانتر در کرج ،  کانتر ، در کرج ،  دکور کانتر در کرج ،  معرفی کانتر در کرج ،  انواع کانتر در کرج ،  شروع کانتر در کرج ،  معايب کانتر در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای کانتر در تهران ،  نصب کانتر در تهران ،  انجام کانتر در تهران ،  کانتر ، در تهران ، کانتر تک جداره ، کانتر دو جداره ،  دکور کانتر در تهران ،  معرفی کانتر در تهران ،  انواع کانتر در تهران ،  شروع کانتر در تهران ،

خدمات طراحی و اجرای محیط اداری

خدمات طراحی و اجرای محیط اداری از جمله کانتر بندی ، کابینت ، کمد دیواری ، فایل بندی ، میز اداری و تحریر ، کتابخانه پارتیشن بندی در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت        ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان انقلاب         ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

  اطلاعات بیشتر

 

خدمات طراحی و اجرای سقف کاذب 

 خدمات طراحی و اجرای سقف کاذب کناف ، تایل شبکه و pvc و کف پوش های پارکت ، سه بعدی و نور پردازی فیبر نوری در ساختمان ها و سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان   انقلاب      ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران             

اطلاعات بیشتر

خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش و پارتیشن  خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش کناف ، pvc ، سنگ آنتیک ، اینه کاری ،اجر 3d ، و پارتیشن اداری در ساختمان ها و سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ، شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت ، فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب  ،  میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران 

خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش و پارتیشن

خدمات طراحی و اجرای دیوار پوش کناف ، pvc ، سنگ آنتیک ، اینه کاری ،اجر 3d ، و پارتیشن اداری در ساختمان ها و سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت      ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب      ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر  

To 1

خدمات طراحی و اجرای اتاق جلسات و کنفرانس

خدمات طراهی و اجرای اتاق جلسات ، سیستم های صوتی ، سیستم های تصویری میکروفون ، بلند گو و در  سازمان‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ در شهرک های صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی صفادشت ، شهرک صنعتی پرند ، شهرک صنعتی نصیر آباد ،شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی اشتهارد ، شهرک صنعتی شهریار ،  شهرک صنعتی البرز ، شهرک صنعتی ، استان البرز ،  هشگرد ،  نظرآباد ، پرند ، شهریار،  اشتهارد ، نظرآباد و نصیر آباد ،آزادگان ، باغستان ، جهانشهر ، حصارک ، خرمدشت ،   درختی ، دهقان ویلا ، ساسانی ، شاهین ویلا ، شهرک اوج ، شهرک بنفشه ، شهرک وحدت ، شهریار ، طالقانی ، عظیمیه ، کمالشهر ، کیانمهر ، گلشهر ، گوهردشت ، مارلیک ،   ماهدشت ،  محمد شهر ، مشکین دشت ، مصباح ، منظریه ،   مهرشهر ، مهرویلا ، میدان نبوت ، هشتگرد ، هفت تیر ،   شهریار ، شهر قدس ، ملارد ،  فردیس ، شهر جدید هشتگرد،  شهر جدید اندیشه ،  اکباتانامیرآباد ، امیریه ، بازار ،  بومهن ،  اوین، پاکدشت ، پردیس ،  پونک ،  پیروزی ، تهرانپارس ، جردن ،  جنت‌‌آباد ، جیحون ، چیتگر ، دهکده المپیک ، رباط کریم ،  رودهن ،شمیران‌ زعفرانیه ستارخان ، سعادت‌آباد ، سعدآباد ،  پاسداران  ، کوهسار  ، کیانشهر ، صادقیه ، طرشت     ،فرودگاه مهر‌آباد ، قیطریه ،کامرانیه ، گاندی ، گیشا ، لواسان ،  ورزشگاه آزادی ، مشیریه ، منظریه ،  میدان  ،  انقلاب      ، میرداماد  ،  نارمک ، نازی آباد ، وحیدیه ، ورامین ، ورداورد ، یافت آباد ، یوسف آباد ، میدان ولیعصر ، شهر ری ، پاسداران ، زرگنده ، شهر قدس ، شهران ، تهران ، شهر تهران ، استان تهران

اطلاعات بیشتر
آدرس ایران استان البرز شهر کرج چهارراه طالقانی برج آموت طبقه 4 واحد 86
09033555882      بارگیری
09033555883      
026-36777096    Ù†ØªÛŒØ¬Ù‡ تصویری برای آیکون تلفن و موبایل 
026-92100086    
026-92101086   
شنبه, 05 مرداد 1398 ساعت 19:32

کانتر بانکی اداری و تجاری

کانتر

کانتر بانکی چیست؟

یکی از وسایل مورد نیاز برای تمامی پست بانک ها ، بانک ها و میز کانتر است. میز کانتر در این مکانها، نه تنها برای قسمت ارتباط و پذیرش و با ارباب رجوع ضروری است، موجب زیبا شدن فضای اداری می شود. نکته مهم درکانتر بانکیاین است که ارتفاع آن باید به اندازه ای باشد کهارباب رجوع روی صندلی نشسته و به راحتی کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل کند. به این منظور در ساخت کانترهای بانکی خود از ارتفاع 75 سانتیمتر استفاده می نماید. این ارتفاع موجب ارتباط رو در رو می شود و اطمینان بیشتری را برای مشتریان به همراه دارد، در حالیکه در گذشته از ارتفاع 120 سانتی متری در ساخت کانترهای بانکی استفاده میشد و مشتری در تمام مدت مجبور به ایستادن بود و نمی توانست با کارمند بانک ارتباط برقرار نماید.

البته لازم به ذکر است که سیاست برخی از مجموعه ها بر اینست که به علت سرعت بخشیدن به امور از کانترهای ایستاده استفاده نمایند.

 

کانتر اداری ، کانتر بانکی ، کانتر بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب کانتر ،  انجام کانتر  ، کانتر ،  دکور کانتر ،  معرفی کانتر ،  انواع کانتر ،  شروع کانتر ،  ،  معايب کانتر ،  کانتر آلمينيومي   ، کانتر چوبي ،  کانتر پيش ساخته ،  اجرای کانتر در کرج ،  نصب کانتر در کرج ،  انجام کانتر در کرج ،  کانتر ، در کرج ،  دکور کانتر در کرج ،  معرفی کانتر در کرج ،  انواع کانتر در کرج ،  شروع کانتر در کرج ،  معايب کانتر در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای کانتر در تهران ،  نصب کانتر در تهران ،  انجام کانتر در تهران ،  کانتر ، در تهران ، کانتر تک جداره ، کانتر دو جداره ،  دکور کانتر در تهران ،  معرفی کانتر در تهران ،  انواع کانتر در تهران ،  شروع کانتر در تهران ،

 

اهمیت و ضرورت کانتر بانکی

کانتر بانکی به اداره و شرکت انظبات محیط می شود . این نوع میز به دو قسمت تقسیم می شود. در یک طرف پرسنل قرار می گیرند. پرسنل حاضر در سازمان که باید با مشتریان و ارباب رجوع ها ارتباط برقرار کنند، در پشت میز کانتر قرار می گیرند.

میز کانتر به شکلی است که در هر یک از قسمت های آن کارکنان می توانند سیستم خود را قرار دهند. در برخی موارد قسمت بالای میز کانتر پوشانده شود. این امر موجب آسانی رسیدگی به امور مشتریان می شود.

 

کاربرد کانتر بانکی

 

میز کانتراداریعلاوه بر اینکه در بانک ها و پست بانک ها بیشترین کاربرد را دارد، در سایر سازمان های زیر نیز استفاده می شود:

ü       کلینیک ها و مراکز پزشکی

ü       نمایشگاه ها (میز کانترنمایشگاهی)

ü       شرکت های تجاری بزرگ

ü       دفاتر آژانس هواپیمایی

 

کانتر برای کلینیک ها و مراکز پزشکی

 

در گذشته در قسمت پذیرش کلینیک ها و مراکز پزشکی، یک دیوار کوتاه قرار داده می شد. تنها کارایی این دیوار امکان رسیدگی به امور بیماران بود. اما مکان مناسبی برای قرار دادن پرونده ها، اسناد، مدارک و سیستم رایانه نبود. در صورت غفلت پرسنل مرکز پزشکی، امکان سرقت این اسناد وجود داشت. این در حالی است که امروزه در مراکز پزشکی با ساختمان های مدرن از میز کانتر اداری استفاده می شود. استفاده از میز کانتر اداری در این مراکز موجب سهولت رسیدگی به امور بیماران می شود.

 

کانتر نمایشگاهی

 

در نمایشگاه ها که غرفه ها به صورت موقتی راه اندازی می شوند، قرار دادن یک پیشخوان برای جوابگویی به نیاز مشتری ضرورت پیدا می کند. این میز که قابلیت جابه جایی دارد و شرکت به هر شکلی که بخواهند می توانند آن را قرار دهند، کمک زیادی به زیبایی غرفه های نمایشگاهی می کند. تمام مشتریان می توانند در پشت میز کانتر قرار بگیرند و درخواست خود را به پرسنل اعلام کنند. از سوی دیگر این میز دارای مکانی برای قرار دادن برخی وسایل نیز هست که برای فضای کوچک غرفه نمایشگاهی یک مزیت محسوب می شود.

 

کانتر اداری ، کانتر بانکی ، کانتر بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب کانتر ،  انجام کانتر  ، کانتر ،  دکور کانتر ،  معرفی کانتر ،  انواع کانتر ،  شروع کانتر ،  ،  معايب کانتر ،  کانتر آلمينيومي   ، کانتر چوبي ،  کانتر پيش ساخته ،  اجرای کانتر در کرج ،  نصب کانتر در کرج ،  انجام کانتر در کرج ،  کانتر ، در کرج ،  دکور کانتر در کرج ،  معرفی کانتر در کرج ،  انواع کانتر در کرج ،  شروع کانتر در کرج ،  معايب کانتر در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای کانتر در تهران ،  نصب کانتر در تهران ،  انجام کانتر در تهران ،  کانتر ، در تهران ، کانتر تک جداره ، کانتر دو جداره ،  دکور کانتر در تهران ،  معرفی کانتر در تهران ،  انواع کانتر در تهران ،  شروع کانتر در تهران ،

 

 

کانتر برای شرکت های تجاری بزرگ

 

میز کانتر می تواند به همان صورتی که در بانک و پست بانک کاربرد دارد، در شرکت های تجاری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در شرکت ها تجاری بزرگ که ورود ارباب رجوع ها، همکاران تجاری و مشتریان زیاد است، یک قسمت برای پذیرش آنها تخصیص می یابد. در این قسمت ساعات پذیرش و تعیین وقت قبلی، نگهداری پرونده ها و اسناد مهم شرکت و ... انجام می شود. قرار دادن میز کانتر در این قسمت به زیبایی و پیشبرد امور شرکت کمک زیادی می کند.

 

استانداردهای لازم برای طراحی میز کانتر بانکی

 

میز کانتر بانکی در طرح ها، ابعاد و رنگ های مختلفی ساخته می شود. اما در نهایت شکل اصلی کانتر در تمامی ارگان به یک صورت است. در واقع میز کانتر به صورت یک میز مستطیل است که تمامی قسمت پذیرش را می پوشاند. این میز اغلب از جنسMDFاست و در برخی موارد در قسمت بالایی آن، شیشه نیز استفاده می شود. در محل قرار گرفتن پرسنل شرکت، میز کانتر به صورت دو طبقه است و می توان وسایل مورد نیاز جهت رسیدگی به امور مشتریان را بر روی آن قرار داد.

شرکت های تجاری و بانک ها می توانند میز کانتر را مطابق با میل خود سفارش دهند. برای راحتی قرار دادن مدارک و اسناد در میز کانتر بانکی می توان قسمت زیرین آن را به شکل قفسه بندی طراحی کرد که موجب نظم در امور می شود.

کارشناسان و طراحانفضا گویابعد از دیدن محل مشتریان برای قراردادن کانتر و با توجه به امکانات و بودجه آنها، بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را به آنان می دهند.


 

 

سه شنبه, 12 تیر 1397 ساعت 18:47

اجرای پارتیشن اداری

 استفاده انواع پارتیشن اداری

 

پارتیشن اداری برای تقسیم کردن فضا و مکان و محیط های اداری استفاده می شود و در ساخت آن از فریم ها و سلولزهای آلمینیومی بهره میگیرند تا فضای زیبا و لوکسی را برای بیننده به وجود آورند.

فواید استفاده از پارتیشن اداری

اخیراً افراد بسیاری ازپارتیشن های اداری شیشه ایبرای محل کار و تقسیم بندی فضای شرکت خود استفاده می کنند. توانمندی مدیریت برای نظارت کردن بر همه قسمت ها و بخش های اداری؛ یک دلیل مهم برای استفاده از پارتیشن اداری در فضا و محل کار شرکت ها و ساختمان ها است. یکی از مهم ترین فواید استفاده از پارتیشن اداری در محل کار این است که محیط کار را روشن تر و پر کاربرد تر می کند که البته این امر می تواند در پیشبرد هر چه بهتر امور توسط کارمندان نیز بسیار مؤثر باشد. لازم به ذکر است که استفاده از پارتیشن اداری در فضای کوچک باعث کاهش تردد غیر ضروری کارمندان نیز می شود.

 
استفاده از پارتیشن های اداری دوجداره در مکان های نیمه باز می تواند مشکل تمرکز را تا حدودی برطرف کند. از دیگر مزایای استفاده از پارتیشن اداری میتوان به حداقل رساندن فضا برای جدا سازی، بالا رفتن سرعت مونتاژ و همچنین کم کردن اختلال نصب نیز اشاره نمود. پارتیشن اداری فواید زیادی دارد که می توان از جمله مهم ترین آن‌ها به کم شدن سروصدا در محیط کار، بالا بردن سطح تمرکز کارکنان در محیط کار، جلوگیری از حواس پرتی و همچنین به وجود آوردن یک فضای اختصاصی و راحت تر برای کارمندان اشاره نمود.

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،

استفاده از پارتیشن اداری تک جداره

برای استفاده از پارتیشن در محل اداری باید مواردی را در نظر داشت تا بتوان از نصب کردن پارتیشن بهترین نتیجه را گرفت. برای استفاده بلند مدت از پارتیشن اداری باید حرارت، نور، سرما و... را در فضای مورد نظر کنترل کرد تا پارتیشن ها عمر طولانی داشته باشند و از بین نروند. در محیط هایی که افراد آن از کمبود جا رنج می برند؛ استفاده از پارتیشن تک جداره راهی مناسب برای مقابله با این مشکل است. استفاده صحیح و مناسب از پارتیشن اداری در محل کار یکی از کاربردی ترین و مهمترین عوامل در طراحی دکوراسیون است. پارتیشن های تک جداره معمولاً کاملاً شیشه ای هستند که از فریم های خاصی برای درب آن‌ها استفاده می شود. مزیت های این نوع پارتیشن عبارتند از سبک بودن آن‌ها، نصب کردن آسان، امکان جابجایی، مقاومت در برابر رطوبت، تنوع بالا و همچنین قابلیت استفاده از کرکره.

پارتیشن اداری دو جداره

 

در پارتیشن دوجداره می توان به در خواست مشتری از پرده کرکره نیز استفاده نمود که این پرده خصوصیاتی همچون شخصی سازی محیط اداری و همچنین جلوگیری از گرد و غبار را دارد. برای نصب پارتیشن دوجداره باید از توانمندی بالایی برخوردار بود. در شرکت ها، ساختمان ها و اداره ها پارتیشن دو جداره طرفدار زیادی دارد و برای جداسازی فضای ساختمان خود از پارتیشن دوجداره استفاده می کنند و هدف آن‌ها به وجود آوردن یک دیوار جدید در آن فضا می باشد. برای نصب پارتیشن دوجداره باید عواملی را در فضای ساختمان در نظر گرفت در غیر این صورت استفاده از پارتیشن اداری در آن فضا مناسب نیست. پارتیشن دوجداره انواع مختلفی دارد که عبارتند از پارتیشن دوجداره همراه با کرکره، پارتیشن دوجداره همراه با شیشه کدر، پارتیشن دوجداره ام دی اف، پارتیشن دوجداره همراه با شیشه سندبلاست.

 
قبل از نصب پارتیشن اداری باید از افراد کارشناس در این زمینه مشاوره بگیرید که علاوه بر نصب بهترین پارتیشن اداری در محیط مورد نظر متحمل هزینه های اضافی نیز نشوید. در مراکز پزشکی برای جدا کردن بخش ها و فضاها بیشتر از پارتیشن دوجداره استفاده می کنند چرا که این نوع پارتیشن می تواند قابلیت ضد آب داشته باشد. پارتیشن الیت، پارتیشن با پیچ روکار، پارتیشن جذبی، پارتیشن تیپو، پارتیشن فریم لس، پارتیشن سقفی، پارتیشن کوتاه، پارتیشن متحرک، پارتیشن نیمه بلند، پارتیشن چرمی، پارتیشن کشویی از مدل های پارتیشن دوجداره هستند که می توان از آن‌ها در ساختمان اداری، نظامی و یا آموزشی استفاده کرد.

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،


پارتیشن اداری شیشه ای و کاربرد آن

پارتیشن اداری شیشه ای محبوبیت و قابلیت های بسیاری دارد و یک فضای کار بسیار زیبا با مزایا و فایده های متفاوتی برای ما به وجود می آورد. پارتیشن اداری، نور را در محل کار را افزایش می دهد و دیگر نیازی به نورهای غیرطبیعی و لامپ های روشنایی نیست. در این امر علاوه بر صرفه جویی می توان با استفاده از نور طبیعی، سلامتی، شادابی و آرامش کارکنان در محل کار را تضمین کرد. استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای در محیط کار باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود چون آن‌ها را می توان با سرعت بالا و به راحتی در محل مورد نظر نصب کرد.

یکی دیگر از دلایلی که افراد از پارتیشن شیشه ای در محل کار استفاده می کنند این است که می خواهند حریم خصوصی خود را حفظ کنند و در معرض دید قرار نگیرند تا بتوانند به درستی و با تمرکز بالایی کار خود را به خوبی انجام دهند، از این رو اغلب از شیشه های دودی، مات و یا رنگی استفاده می کنند. پارتیشن ها تنوع زیادی دارند و با توجه به این تنوع می توان رنگ پارتیشن اداری را با تم مورد علاقه خود در دفتر محل کار هماهنگ کرد تا جلوه زیبایی به محیط کاری شما بدهد.

نصب و استفاده از پارتیشن ام دی اف اداری

در طراحی پارتیشن اداری ام دی اف، قسمت ام دی اف پارتیشن باید روی زمین قرار داده شود. پارتیشن اداری ام دی اف به محیط کار و منزل شکلی زیبا می دهد و یک راه عالی برای راحتی بیشتر در فضای کار یا خانه است. از آنجایی که پارتیشن های اداری از دیواره های سنتی راحت تر نصب می شوند و می توان آن‌ها را جابجا کرد انواع مختلف پارتیشن اداری با کاربردهای گوناگون روی کار آمده است که البته نوع ام دی اف آن را می توان پرکاربردترین نوع پارتیشن دانست.

پارتیشن های اداری انواع مختلفی دارند که هزینه آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و شبیه هم نیست. پارتیشن تک جداره؛پارتیشن دو جداره؛ سقف کاذب؛ دیوار پوش؛ پارکت؛ کف پوش؛ درب آلومینیومی؛ پارتیشن کناف چند نوع پارتیشن هستند که هر کدام قیمت جداگانه ای دارند و برای استفاده از آن‌ها اول از همه باید به هزینه ای که در نظر گرفته شده توجه داشت. به عنوان مثال پارتیشن چوبی تک جداره شش میلیمتری از یک دیوار آلومینیومی و یک متریال شش میلیمتری با شیشه های ضخیم تشکیل شده است که هزینه این نوع پارتیشن با پارتیشن چوبی تک جداره شانزده میلیمتری که از جنس ام دی اف تشکیل شده است، متفاوت است.

عوامل مؤثر در قیمت پارتیشن اداری

در جوامع امروزی تقسیم کردن سالن های بزرگ با استفاده از پارتیشن انجام می شود تا یک محیط لاکچری در محیط اداری و شرکت های بزرگ به وجود آید و بتوانند در صرف وقت و هزینه نیز صرفه جویی لازم را داشته باشند. استفاده از پارتیشن اداری باعث سرعت عمل بالا در کار، زیبایی محل کار و متنوع بودن رنگ در دکوراسیون داخلی ساختمان ها می شود که این موارد از اهمیت بالایی برخوردار هستند. معمولاً پارتیشن ها از سه قسمت پروفیل، شیشه و یراق آلات تشکیل شده اند که هر قسمت قیمت و هزینه خاص و مشخصی دارد. استفاده از هر نوع پارتیشن اداری در مدل ها و جنس های گوناگون قیمت متفاوتی را می طلبد که اشخاص می توانند با توجه به نیاز و بودجه خودپارتیشن اداریمورد نظرشان را سفارش داده و نصب کنند.

 

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،

 

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،

 

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،

 

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،

 

 

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،

 

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،

 

 

پارتيشن بندی اداری ،  طراحی اداری ، دکور مغازه ، قسمت بندی اناق ، جداسازی فضا اداری ،  اجرای سقف کاذب ،  نصب پارتيشن ،  انجام پارتيشن  ، پارتيشن ،  دکور پارتيشن ،  معرفی پارتيشن ،  انواع پارتيشن ،  شروع پارتيشن ،  ،  معايب پارتيشن ،  پارتيشن آلمينيومي ،  ، پارتيشن چوبي ،  پارتيشن پيش ساخته ،  اجرای پارتيشن در کرج ،  نصب پارتيشن در کرج ،  انجام پارتيشن در کرج ،  پارتيشن ، در کرج ،  دکور پارتيشن در کرج ،  معرفی پارتيشن در کرج ،  انواع پارتيشن در کرج ،  شروع پارتيشن در کرج ،  سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ،  سقف كاذب آكوستيك در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  سقف كاذب پي وي سي در کرج ،  معايب پارتيشن در کرج ،  ،  سقف گچی اجرای پارتيشن در تهران ،  نصب پارتيشن در تهران ،  انجام پارتيشن در تهران ،  پارتيشن ، در تهران ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن دو جداره ،  دکور پارتيشن در تهران ،  معرفی پارتيشن در تهران ،  انواع پارتيشن در تهران ،  شروع پارتيشن در تهران ،  .

 

 

 

چهارشنبه, 06 شهریور 1398 ساعت 16:33

سقف کاذب

 

 

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران

یکی از کالا های ساختمانی که در زیبایی فضای د اخلی منزل تاثیر بسیاری دارد سقف کاذب است که در انواع مختلفی تولید و اجرا می شود. برای پوشش سقف اصلی ( زیر سقف) به کار می رود و همچمنین باعث مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف می شود. در این مطلب تمامی انواع سقف کاذب را بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید..

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران

 

معرفی انواع سقف كاذب

در اجراي دكوراسيون داخلي براي سقف كاذب انواع مختلفي داريم كه به شرح زير مي باشد:

سقف كاذب با رابيتس و اندود

يكي از پر كاربرد ترين سقف هاي كاذب است. رابيتس ورق فولادي مشبكي كه با مفتول و سيم آرماتوربندي مي شود. نكته مهمي كه وجود دارد چسبندگي رابيتس به ملات است. نوع مسطح در دهانه هاي كوچك و نوع برجسته آن در دهانه هاي بزرگ تر به كار مي رود.

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران

سقف كاذب آكوستيك

نوعي ايزولاسيون صوتي است كه با مصالح مختلف مثل پارچه چين دار، پلاك هاي گچي، پلاك هاي چوبي يا ورقه هاي مقوايي شده سفيد رنگ و سوراخدار ساخته شده و در مكان هايي مانند سالن هاي سخنراني، كنفرانس و سينما كه بايد از انعكاس صدا جلوگيري شود به كار مي رود.

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران 

سقف كاذب پي وي سي

به صورت گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد و جنس اين دسته از سقف هاي كاذب پي وي سي مي باشد و همچنين زيبايي بي نظيري به محيط مي دهد.

 

سقف كاذب آلمينيومي

از جنس آلمينيوم است و پشت آن را معمولا با پشم شيشه پر مي كنند و وسيله اتصال از جنس فولاد گالوانيزه است.

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران 

سقف كاذب چوبي

در اين نوع سقف از اجراي لمبه كوبي، دور سقف يا چهار تراش و شبكه فرعي آن چوبي است و همچنين لمبه هاي چوبي از چوب نراد خارجي است.

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران 

سقف كاذب پيش ساخته (كناف)

شبكه اصلي آن ها از جنس آلمينيوم است كه قطعات گچي در آن قرار مي گيرد. ساختار كلي سيستم هاي ساخت و ساز خشك شامل صفحات روكش دار گچي و يا سيماني و مقاطع فولادي گالوانيزه است كه اين صفحات به عنوان پوشش و پروفيل هايي به عنوان زير سازي عمل مي نمايد.

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران 

مزايا و معايب سقف كاذب

مزايای سقف کاذب:

  1.  از نظر سرعت اجراي كناف در مقايسه با سقف كاذب گچي بالاتر است.
  2. از نظر هزينه سقف كاذب كناف به نسبت گچ و رابيتس كمتر است.
  3. سقف كاذب كناف در نوسازي دارای كثيفي نیست فقط كمي گرد و خاك دارد اما سقف كاذب گچي قاعدتا كثيفي آن بيشتر است و بعد از آن نياز به تميز كردن كل ساختمان است.
  4. اجراي كناف مصالح كمتري را نياز دارد اما براي اجراي سقف كاذب با گچ  به چندين كيسه گچ نياز داريد كه حمل و نقل آن سخت است و زمان و انرژي  صرف مي كند.
  5. نسبت مقاومت نگهداري كناف به رطوبت در كارگاه به گچ بيشتر است.
  6. اگر تاسيسات سقف كاذب نياز به بازسازي داشته باشند باز كردن و ترميم كناف بسيار راحت تر از گچ است.
  7. كناف وزن كمی را روي وزن مرده ساختمان وارد مي كند.
  8. ايجاد نور هاي متمركز در سقف هاي كاذب كناف به راحتي و با يك گردبر ميسر است ولي براي سقف هاي كاذب رابيتس و گچي بايد از قبل محل آن ها مشخص شود.

اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران 

معايب سقف کاذب:

  1. اجراي كناف نياز به نيروي متخصص دارد و در صورت متخصص نبودن و عدم رعايت نكات اجرايي منجر به ترك خوردن و باز شدن گوشه هاي آن مي شود.
  2. سقف كاذب كناف به نسبت گچ و رابيتس مقاومت كمتري دارد.

*نكته مهم: پوشش تاسيسات زير سقف اصلي، آكوستيك كردن فضا، ايجاد حجم هاي دكوراتيو، هدايت و جلوگيري از اتلاف دما و رطوبت، نور پردازي مناسب با شرايط محيطي از نكات مهم استفاده از سقف كاذب است.

 

 

5                         اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران                           7                        اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران 

 

 اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران                                         اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران                      اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران                          اجرای سقف کاذب ، نصب سقف کاذب ، انجام سقف کاذب ، سقف کاذب ، دکور سقف کاذب ، معرفی سقف کاذب ، انواع سقف کاذب ، شروع سقف کاذب ، سقف كاذب با رابيتس و اندود ، سقف كاذب آكوستيك ، سقف كاذب پي وي سي ، سقف كاذب پي وي سي ،معايب سقف کاذب ، سقف كاذب آلمينيومي ،، سقف كاذب چوبي ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف)، سقف هاي كاذب پي وي سي ، مزايا و معايب سقف كاذب ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در کرج ، نصب سقف کاذب در کرج ، انجام سقف کاذب در کرج ، سقف کاذب  در کرج ، دکور سقف کاذب در کرج ، معرفی سقف کاذب در کرج ، انواع سقف کاذب در کرج ، شروع سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در کرج ، سقف كاذب آكوستيك در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، سقف كاذب پي وي سي در کرج ، معايب سقف کاذب در کرج ، سقف كاذب آلمينيومي در کرج ،، سقف كاذب چوبي در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در کرج ، سقف هاي كاذب پي وي سي در کرج ، مزايا و معايب سقف كاذب در کرج ، سقف گچی در کرج ، سقف گچی اجرای سقف کاذب در تهران ، نصب سقف کاذب در تهران ، انجام سقف کاذب در تهران ، سقف کاذب  در تهران ، دکور سقف کاذب در تهران ، معرفی سقف کاذب در تهران ، انواع سقف کاذب در تهران ، شروع سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب با رابيتس و اندود در تهران ، سقف كاذب آكوستيك در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، سقف كاذب پي وي سي در تهران ، معايب سقف کاذب در تهران ، سقف كاذب آلمينيومي در تهران ،، سقف كاذب چوبي در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف كاذب پيش ساخته (كناف) در تهران ، سقف هاي كاذب پي وي سي در تهران ، مزايا و معايب سقف كاذب در تهران ، سقف گچی در تهران 

 

                         

با ما در تماس باشید  

 

انجام تنظیمات سیسکو | پشتیبانی تجهیزات سیسکو | پشتیبانی سیسکو | تنظیمات سیسکو | خدمات سیسکو | راه اندازی تجهیزات سیسکو | راه اندازی روتر | راه اندازی روتر سیسکو | راه اندازی سوییچ سیسکو | راه اندازی شبکه | راه اندازی شبکه سیسکو | روتینگ و سوئیچینگ شبکه | کانفیگ cisco | کانفیگ تجهیزات سیسکو| کانفیگ سوئیچ | سیسکوکانفیگ | سیسکومانیتورینگ | تجهیزات سیسکو |

راه اندازی وکانفیگ تجهیزات سیسکو

سیسکو  از سازندگان بزرگ تجهیزات شبکه در دنیا می‌باشد و پرفروش ترین سوئیچ و روترهای دنیا را دارد.
تجهیزات سیسکو
 از جملهروتر و سوئیچ و فایروال و استوریج و تلفن آیپی می باشد.

برخی از خدمات راه اندازی تجهیزات سیسکو را در زیر میتوانید مشاهده کنید :

• حداکثر امنیت با استفاده از فایروال های سیسکو
• 
سوئیچینگ و روتینگ شبکه با استفاده از تجهیزات سیسکو
• 
خدمات Subnetting و VLAN بندی سوئیچ سیسکو
• 
سرویس های اتصال راه دور(SSH, Telnet) در سخت افزار سیسکو
• 
مانیتورینگ (SNMP)تجهیزات سیسکو

• راه اندازی (HSRP)

• کلیه خدمات LAN و WAN سیسکو

• روتینگ و سوئیجینگ و فایروال سیسکو
• 
نصب و راه اندازی پروتکل های (Spanning Tree Protocol)
• 
یکپارچه سازی تنظیمات (VTP Domain)
• 
کانفیگ (Ether Channel)
• 
ارتباطی مطمئن با استفاده از اکسس پوینت های سیسکو
• 
انواع روتینگ پروتکل شامل (OSPF, EIGRP)
ایجاد VoIP با سیسکو و …

خدمات نگهداری شبکه در کرج | شبکه | خدمات شبکه  | نصب شبکه | نصب شبکه در کرج  |خدمات شبکه در کرج  راه اندازی شبکه در کرج | شرکت راه اندازی شبکه در کرج  | شرکت خدمات شبکه در کرج                                                 FGENETWORK.IR network support karaj                                     نصب شبکه در تهران  |خدمات شبکه در تهران  |پشتیبانی شبکه در تهران  | مجازی سازی سرور در تهران  | راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت خدمات شبکه در تهران   | پشتیبانی امنیت کامپیوتر در تهران  | خدمات امنیت شبکه در تهران                                                  خدمات ایمیل سرور در کرج | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  در کرج |  در کرج Exchange Server   | در کرجemail server |  | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |j

 

 

خدمات وایر لس در کرج | وایرلس در کرج| وایرلس | نصب وایرلس | انجام وایرلس | نصب وایرلس | wireless | تنظیمات وایرلس | تنظیمات wireless|                                          FGENETWORK.IR CISCO KARAJ                                      خدمات میکروتیک | خدمات میکروتیک کرج |میکروتیک  | میکروتیک کرج | تنظیمات میکروتیک  |تنظیمات میکروتیک در کرج | کانفیگ میکروتیک کرج | کانفیگ میکروتیک  | کانفیگ میکروتیک در کرج انجام تنظیمات میکرو تیک  در کرج | پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک در کرج | پشتیبانی میکرو تیک در کرج | تنظیمات میکرو تیک در کرج | خدمات میکرو تیک در کرج | راه اندازی تجهیزات میکرو تیک در کرج | راه اندازی روتر در کرج | راه اندازی روتر میکرو تیک در کرج | راه اندازی سوییچ میکرو تیک در کرج | راه اندازی شبکه در کرج | راه اندازی شبکه میکرو تیک در کرج | روتینگ و سوئیچینگ شبکه در کرج | کانفیگ cisco در کرج | کانفیگ تجهیزات میکرو تیک در کرج | کانفیگ سوئیچ در کرج | میکرو تیککانفیگ در کرج | میکرو تیکمانیتورینگ در کرج | تجهیزات میکرو تیک در کرج | میکرو تیک                                                FGENETWORK.IR voip karaj

 

 

FGENETWORK.IR CCTV KARAJ.png                                            FGENETWORK.IR virchualization inkaraj                                           انجام تنظیمات ایترنت  در کرج | پشتیبانی تجهیزات اینترنت در کرج| پشتیبانی اینترنت در کرج| تنظیمات اینترنت در کرج | خدمات اینترنت در کرج | راه اندازی تجهیزات اینترنت در کرج| راه اندازی اینترنت در کرج| راه اندازی روتر اینترنت در کرج| راه اندازی سوییچ اینترنت در کرج| راه اندازی شبکه  اینترنت  در کرج | راه اندازی شبکه سیسکو در کرج| روتینگ و سوئیچینگ اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج| کانفیگ تجهیزات اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج|                                             FGENETWORK.IR santral karaj

                                       

 

                                                                                                                    طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت در کرج | انجام طراحی سایت در کرج | نصب سایت در کرج |طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت | انجام طراحی  وبسایت | نصب  وب سایت ||طراحی وب سایت | طراحی وب سایت در کرج | خدمات طراحی وب سایت | انجام طراحی وب سایت | نصب وب سایت |

 

 

با ما در تماس باشید 

سه شنبه, 12 تیر 1397 ساعت 20:04

خدمات میکروتیک در کرج و تهران

خدمات میکروتیک در کرج | خدمات میکروتیک تهران |میکروتیک کرج | میکروتیک تهران | تنظیمات میکروتیک در کرج |تنظیمات میکروتیک در تهران | کانفیگ میکروتیک تهران | کانفیگ میکروتیک در کرج | کانفیگ میکروتیک

خدمات میکروتیک

میکروتیک سخت افزار و سیستم عاملی چند منظوره است که سرویس های متنوعی را در شبکه در اختیار می گذارد.
اگر بخواهیم سرویس هایی که میکروتیک در اختیارمان میگذارد را با سایر برند ها پیاده سازی کنیم، باید هزینه های زیادی را متحمل شویم و در مواقعی نیز فقط میکروتیک می تواند نیازمان را برآورده نماید.
انعطاف پذیری، دقت، امکان پیاده سازی سرویس و استاندارد و پروتکل های متنوع و ارزان بودن دستگاه های میکروتیک باعث شده تا به محبوبیت این دستگاه افزوده شود.

به طوری که امروزه کمتر شرکت یا سازمان کوچک و بزرگی را می توان پیدا کرد که از دستگاه های میکروتیک استفاده نکند محبوبیت و قابلیت های میکروتیک باعث به وجود امدن بازار کاری بزرگی برای افراد فعال در امور شبکه و مخصوصا رادیوهای اتصال پوینت تو پوینت شده است و به می توان گفت که بیش از نود درصد رادیو های موجود روی دکل ها گوشه و کنار شهر مشاهده می نمایید از دستگاه های میکروتیک استفاده می نمایند.

خدمات میکروتیک در شرکت فناوران گستر :

  • ·DHCP
  • ·NTP
  • ·FTP
  • ·DNS
  • ·SNMP
  • ·NAT
  • ·DDNS
  • ·Firewall
  • ·BFD
  • ·IGMP
  • ·BGP
  • ·OSPF
  • ·MME
  • ·PIM
  • ·RIP
  • ·PPP
  • ·EoIP
  • ·IPIP
  • ·OVPN
  • ·PPTP
  • ·SSTP
  • ·L2TP
  • ·PPPoE
  • ·IP Sec
  • ·ISDN
  • ·MPLS
  • ·VPLS
  • ·QOS
  • ·Hot Spot
  • ·RADIUS
  • ·User Manager
  • ·AP
  • ·AP Bridge
  • ·Mesh
  • ·WDS
  • · N Stream

 

 

خدمات نگهداری شبکه در کرج | شبکه | خدمات شبکه  | نصب شبکه | نصب شبکه در کرج  |خدمات شبکه در کرج  راه اندازی شبکه در کرج | شرکت راه اندازی شبکه در کرج  | شرکت خدمات شبکه در کرج                                                 FGENETWORK.IR network support karaj                                     نصب شبکه در تهران  |خدمات شبکه در تهران  |پشتیبانی شبکه در تهران  | مجازی سازی سرور در تهران  | راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت خدمات شبکه در تهران   | پشتیبانی امنیت کامپیوتر در تهران  | خدمات امنیت شبکه در تهران                                                  خدمات ایمیل سرور در کرج | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  در کرج |  در کرج Exchange Server   | در کرجemail server |  | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |j

خدمات وایر لس در کرج | وایرلس در کرج| وایرلس | نصب وایرلس | انجام وایرلس | نصب وایرلس | wireless | تنظیمات وایرلس | تنظیمات wireless|                                          FGENETWORK.IR CISCO KARAJ                                      خدمات میکروتیک | خدمات میکروتیک کرج |میکروتیک  | میکروتیک کرج | تنظیمات میکروتیک  |تنظیمات میکروتیک در کرج | کانفیگ میکروتیک کرج | کانفیگ میکروتیک  | کانفیگ میکروتیک در کرج انجام تنظیمات میکرو تیک  در کرج | پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک در کرج | پشتیبانی میکرو تیک در کرج | تنظیمات میکرو تیک در کرج | خدمات میکرو تیک در کرج | راه اندازی تجهیزات میکرو تیک در کرج | راه اندازی روتر در کرج | راه اندازی روتر میکرو تیک در کرج | راه اندازی سوییچ میکرو تیک در کرج | راه اندازی شبکه در کرج | راه اندازی شبکه میکرو تیک در کرج | روتینگ و سوئیچینگ شبکه در کرج | کانفیگ cisco در کرج | کانفیگ تجهیزات میکرو تیک در کرج | کانفیگ سوئیچ در کرج | میکرو تیککانفیگ در کرج | میکرو تیکمانیتورینگ در کرج | تجهیزات میکرو تیک در کرج | میکرو تیک                                                FGENETWORK.IR voip karaj

FGENETWORK.IR CCTV KARAJ.png                                            FGENETWORK.IR virchualization inkaraj                                           انجام تنظیمات ایترنت  در کرج | پشتیبانی تجهیزات اینترنت در کرج| پشتیبانی اینترنت در کرج| تنظیمات اینترنت در کرج | خدمات اینترنت در کرج | راه اندازی تجهیزات اینترنت در کرج| راه اندازی اینترنت در کرج| راه اندازی روتر اینترنت در کرج| راه اندازی سوییچ اینترنت در کرج| راه اندازی شبکه  اینترنت  در کرج | راه اندازی شبکه سیسکو در کرج| روتینگ و سوئیچینگ اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج| کانفیگ تجهیزات اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج|                                             FGENETWORK.IR santral karaj

                                       

                                                                                                                    طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت در کرج | انجام طراحی سایت در کرج | نصب سایت در کرج |طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت | انجام طراحی  وبسایت | نصب  وب سایت ||طراحی وب سایت | طراحی وب سایت در کرج | خدمات طراحی وب سایت | انجام طراحی وب سایت | نصب وب سایت |

با ما در تماس باشید 

شنبه, 05 مرداد 1398 ساعت 20:25

خدمات امنیت شبکه در کرج و تهران

اجرای امنیت شبکه|امنیت شبکه   |امنیت شبکه کامپیوتری|تجهیزات امنیتی شبکه|خدمات امنیت شبکه|خدمات شبکه|خدمات شبکه |راه اندازی DMZ|راه اندازی IDS | راه اندازی ips | راه اندازی utm | راه اندازی شبکه | شرکت خدمات امنیت شبکه | شرکت راه اندازی فایروال | کانفیگ تجهیزات امنیتی شبکه|مشاوره امنیت شبکه|مشاوره امنیت شبکه کامپیوتری|نصب ids|نصب ips  

خدمات امنیت شبکه

از جمله فناوران گستردر میتوان به خدمات امنیتی شبکه اشاره کرد.

امنیت اطلاعات و شبکه همیشه اصلی ترین مدیران دغدغه سازمانها و شرکت هاست.

شرکت فناوران گسترخدمات امنیت شبکه به کارفرمایان ارائه میکند.

خدمات امنیت شبکهفناوران گستر:

خدمات مشاوره و طراحی :

  • شناخت تجهیزات امنیتی در شبکه موجود
  • طراحی ساختار امنیتی شبکه  DMZ  ، WAN،LAN   ، Server Farm  و internet
  • تعریف  Policy های امنیتی مرتبط با شبکه‌
  • شناخت و تعیین نیاز فنی و غیر فنی کارفرما در و حفظ و برقراری امنیت شبکه
  • راه‌اندازی مراکز جمع‌آوری رخداد و وقایع امنیتی
  • طراحی بستر امن کاربران در اینترنت
  • طراحی زیرساخت امن و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز شبکه‌
  • طراحی سیستم‌ نظارت  
  • ارائه پیشنهاد در انتخاب تجهیزاتIPS  ، UTM   و Firewall 

خدمات اجرا و پیاده‌سازی:

  • پیاده‌سازی امنیت شبکه شامل فایروال و  IPS و IDS
  • نصب و راه اندازی تجهیزات  UTM و  IPS و IDS
  • اجرای دسترسی از راه دور شامل client-Based VPN و  SSL VPN
  • ایجاد بسترهای امن در ارتباطی مبتنی بر راه‌کارهای مبتنی IPsec
  • ارائه خدمات Log  و  Network Forensic در شرایط فوریتی به همراه تحلیل و ارائه گزارش
  • آزمایش تجهیزات امنیتی شبکه
  • طراحی و راه‌اندازی نظارت و آنالیز ترافیک شبکه

بهینه‌سازی:

  • بهینه کردن معماری امنیتی تجهیزات شبکه
  • ·بهینه‌ کردن تنظیمات تجهیزات امنیتی شامل Firewall ، IPS/IDS  و  UTM
  • ·مقاوم‌ کردن زیرساخت‌ امنیتی شبکه
  • ·آنالیز امنیت ترافیک شبکه

 

خدمات نگهداری شبکه در کرج | شبکه | خدمات شبکه  | نصب شبکه | نصب شبکه در کرج  |خدمات شبکه در کرج  راه اندازی شبکه در کرج | شرکت راه اندازی شبکه در کرج  | شرکت خدمات شبکه در کرج                                                 FGENETWORK.IR network support karaj                                     نصب شبکه در تهران  |خدمات شبکه در تهران  |پشتیبانی شبکه در تهران  | مجازی سازی سرور در تهران  | راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت خدمات شبکه در تهران   | پشتیبانی امنیت کامپیوتر در تهران  | خدمات امنیت شبکه در تهران                                                  خدمات ایمیل سرور در کرج | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  در کرج |  در کرج Exchange Server   | در کرجemail server |  | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |j

خدمات وایر لس در کرج | وایرلس در کرج| وایرلس | نصب وایرلس | انجام وایرلس | نصب وایرلس | wireless | تنظیمات وایرلس | تنظیمات wireless|                                          FGENETWORK.IR CISCO KARAJ                                      خدمات میکروتیک | خدمات میکروتیک کرج |میکروتیک  | میکروتیک کرج | تنظیمات میکروتیک  |تنظیمات میکروتیک در کرج | کانفیگ میکروتیک کرج | کانفیگ میکروتیک  | کانفیگ میکروتیک در کرج انجام تنظیمات میکرو تیک  در کرج | پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک در کرج | پشتیبانی میکرو تیک در کرج | تنظیمات میکرو تیک در کرج | خدمات میکرو تیک در کرج | راه اندازی تجهیزات میکرو تیک در کرج | راه اندازی روتر در کرج | راه اندازی روتر میکرو تیک در کرج | راه اندازی سوییچ میکرو تیک در کرج | راه اندازی شبکه در کرج | راه اندازی شبکه میکرو تیک در کرج | روتینگ و سوئیچینگ شبکه در کرج | کانفیگ cisco در کرج | کانفیگ تجهیزات میکرو تیک در کرج | کانفیگ سوئیچ در کرج | میکرو تیککانفیگ در کرج | میکرو تیکمانیتورینگ در کرج | تجهیزات میکرو تیک در کرج | میکرو تیک                                                FGENETWORK.IR voip karaj

FGENETWORK.IR CCTV KARAJ.png                                            FGENETWORK.IR virchualization inkaraj                                           انجام تنظیمات ایترنت  در کرج | پشتیبانی تجهیزات اینترنت در کرج| پشتیبانی اینترنت در کرج| تنظیمات اینترنت در کرج | خدمات اینترنت در کرج | راه اندازی تجهیزات اینترنت در کرج| راه اندازی اینترنت در کرج| راه اندازی روتر اینترنت در کرج| راه اندازی سوییچ اینترنت در کرج| راه اندازی شبکه  اینترنت  در کرج | راه اندازی شبکه سیسکو در کرج| روتینگ و سوئیچینگ اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج| کانفیگ تجهیزات اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج|                                             FGENETWORK.IR santral karaj

                                       

                                                                                                                                                         طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت در کرج | انجام طراحی سایت در کرج | نصب سایت در کرج |طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت | انجام طراحی  وبسایت | نصب  وب سایت ||طراحی وب سایت | طراحی وب سایت در کرج | خدمات طراحی وب سایت | انجام طراحی وب سایت | نصب وب سایت |

با ما در تماس باشید 

صفحه1 از2