Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/fgenetwork/public_html/components/com_k2/models/item.php on line 821

خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه کرج و تهران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه

یکی‌دیگر از فعالیت‌هایشرکت فناوران گستردر زمینهخدماتت شبکه‌های کامپیوتریو فناوری‌اطلاعات، خدمات پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار و نگهداری از شبکه‌های کامپیوتری می‌باشد.پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌ها در حوزه انفورماتیک می‌باشد. چرا که با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری و سرویس‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.

پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و یا به‌عبارتی نگهداری شبکه، از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پشتیبانی شبکه فناوران گستر می‌باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی شبکه، کامپیوتر، سخت‌افزار و نرم‌افزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعه‌ای از خدمات می‌باشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می‌گردد.


چرا پشتیبانی فناوران گستر؟

  • کارشناسان باتجربه و متخصص
  • ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان
  • تنوع پشتیبانی
  • امنیت اطلاعات
  • پشتیبانی به موقع و دوره‌ای

خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری را می‌توان به دو بخش کلی دسته بندی کرد :

۱پشتیبانی سخت افزار شبکه

۲پشتیبانی نرم افزار شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی‌تی و شبکه مانند تجهیزاتپسیوشبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربینمداربسته، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و می‌باشد.

پشتیبانی نرم افزار شبکه

پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی ازخدمات اکتیو شبکهمی‌باشد که شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آن‌ها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرم‌افزارهای شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتاهای شرکت است. بک‌آپ‌گیری و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌افزارهای موجود و مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می‌باشد.

اولویت فناوران گستر در بخش پشتیبانی شبکه، ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد. ما معتقدیم که خدمت‌رسانی سریع در این بخش از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای شرکت‌ها اهمیت فراوان دارد.

  1. نحوه ارائه خدمات به مشتریان

در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط با پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در شرکت فناوران گستر محدود به استان تهران می‌باشد.

خدماتی که شرکت فناوران گستر در این بخش برای رفع ایرادات و مشکلات شبکه ارائه می‌دهد، معمولاً به چهار روش انجام می‌شود:

  1. از طریق سیستم تیکتینگ: در این روش مشتریان، مشکلات خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان می‌گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.
  2. به صورت تلفنی:بعضی از مشکلات می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل مشکلات باید به صورت تلفنی مشتریان عزیز را راهنمایی کنند.


  3. به صورت ریموت:در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم‌افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.
  4. به صورت حضوری:در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل شرکت مشتریان اقدام به ارائه خدمات نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.

ما متخصصان آی‌تی با سالها تجربه را استخدام می کنیم. ما همکاری‌های طولانی مدت و پشتیبانی برنامه‌ریزی شده را انجام می دهیم. ما با شما کار می کنیم تا زمانی که مشکلات کامپیوتر و شبکه شما حل شود.

  1. قرارداد پشتیبانی شبکه

ارائه خدمات در شرکت فناوران گستر در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه می‌باشد. این قراردادها متناسب با نیاز و تقاضای شما ارائه می‌گردد. به طور‌کلی شرکت فناوران گستر سه مدل قرارداد خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۳ مدل باشد:


۱– قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه:این قرارداد بر روی ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات و نرم‌افزارهای مرتبط با آن متمرکز می‌باشد. در این قرارداد، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه می‌گردد. کارشناسانی که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند، مهندسین شبکه با تجربه بالا می‌باشند.

۲– قرارداد خدمات پشتیبانی سیستم‌‌ها و تجهیزات اداری:در این نوع قرارداد نگهداری و تعمیر کامپیوترها و تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و از اهمیت بیشتری برخورداد است. ارائه خدمات کامپیوتری به شرکت‌ها از نظر سطح دانش نسبت به خدمات شبکه پایین‌تر بوده و تکنسین‌های کامپیوتر مسئول ارائه این خدمات می‌باشند. به این دسته از خدمات در اصطلاح خدمات HelpDesk گفته می‌شود.

۳ – قرارداد خدمات پشتیبانی IT:این نوع قرارداد در واقع ترکیبی از خدمات تخصصی شبکه و خدمات پشتیبانی سیستم‌ها می‌باشد. البته خدمات جانبی دیگری نیز در این نوع قراردادها ارائه می‌گردد مانند پشتیبانی تجهیزات دوربین مداربسته، نگهداری از دستگاه‌های الکترونیکی مانند سیستم‌های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب،برق اضطراری UPS و . در واقع این خدمات تمامی نیازهای آی‌تی در سطوح مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

  1. حالت‌های حضور کارشناس پشتیبانی در محل مشتری

ساعت‌های حضور کارشناس در محل مشتری در تمامی قراردادهای فوق بسته به نوع قرارداد به شکل‌های مختلفی انجام می‌پذیرد:

حالت ۱ کارشناس پشتیبانی جهت رفع مشکل :در این حالت کارشناس صرفاً تا زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می‌گردد.

حالت ۲ کارشناس پشتیبانی مقیم نیم روز :در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان‌بندی مشخص حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد.

حالت ۳ کارشناس پشتیبانی مقیم تمام وقت:در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبان مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.

در هر سه حالت کارشناس بر اساس قرارداد اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالت‌های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد.

هدف ما بالابردن بهره‌وری و افزایش راندمان کاری شماست.

در تمامی این قراردادها شرکت فناوران گستر اخلاقاً و قانوناً متعهد می‌گردد که حافظ منافع مشتریان خود و همچنین تمامی اطلاعات مهم آنان بوده و با تمام تلاش و در سریع‌ترین زمان ممکن، درصدد حل مشکلات آنان برآید، تا مشتریان ما با کمترین مسئله و دغدغه‌ای در این زمینه مواجه بوده و با بالاترین راندمان کاری به کسب و کار خود بپردازند.

 

خدمات نگهداری شبکه در کرج | شبکه | خدمات شبکه  | نصب شبکه | نصب شبکه در کرج  |خدمات شبکه در کرج  راه اندازی شبکه در کرج | شرکت راه اندازی شبکه در کرج  | شرکت خدمات شبکه در کرجFGENETWORK.IR network support karajنصب شبکه در تهران  |خدمات شبکه در تهران  |پشتیبانی شبکه در تهران  | مجازی سازی سرور در تهران  | راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت خدمات شبکه در تهران   | پشتیبانی امنیت کامپیوتر در تهران  | خدمات امنیت شبکه در تهران خدمات وایر لس در کرج | وایرلس در کرج| وایرلس | نصب وایرلس | انجام وایرلس | نصب وایرلس | wireless | تنظیمات وایرلس | تنظیمات wireless|خدمات میکروتیک | خدمات میکروتیک کرج |میکروتیک  | میکروتیک کرج | تنظیمات میکروتیک  |تنظیمات میکروتیک در کرج | کانفیگ میکروتیک کرج | کانفیگ میکروتیک  | کانفیگ میکروتیک در کرج انجام تنظیمات میکرو تیک  در کرج | پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک در کرج | پشتیبانی میکرو تیک در کرج | تنظیمات میکرو تیک در کرج | خدمات میکرو تیک در کرج | راه اندازی تجهیزات میکرو تیک در کرج | راه اندازی روتر در کرج | راه اندازی روتر میکرو تیک در کرج | راه اندازی سوییچ میکرو تیک در کرج | راه اندازی شبکه در کرج | راه اندازی شبکه میکرو تیک در کرج | روتینگ و سوئیچینگ شبکه در کرج | کانفیگ cisco در کرج | کانفیگ تجهیزات میکرو تیک در کرج | کانفیگ سوئیچ در کرج | میکرو تیککانفیگ در کرج | میکرو تیکمانیتورینگ در کرج | تجهیزات میکرو تیک در کرج | میکرو تیکFGENETWORK.IR voip karajFGENETWORK.IR virchualization inkarajFGENETWORK.IR santral karajخدمات ایمیل سرور در کرج | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  در کرج |  در کرج Exchange Server   | در کرجemail server |  | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |jFGENETWORK.IR CCTV KARAJ.pngطراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت در کرج | انجام طراحی سایت در کرج | نصب سایت در کرج |طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت | انجام طراحی  وبسایت | نصب  وب سایت ||طراحی وب سایت | طراحی وب سایت در کرج | خدمات طراحی وب سایت | انجام طراحی وب سایت | نصب وب سایت |انجام تنظیمات ایترنت  در کرج | پشتیبانی تجهیزات اینترنت در کرج| پشتیبانی اینترنت در کرج| تنظیمات اینترنت در کرج | خدمات اینترنت در کرج | راه اندازی تجهیزات اینترنت در کرج| راه اندازی اینترنت در کرج| راه اندازی روتر اینترنت در کرج| راه اندازی سوییچ اینترنت در کرج| راه اندازی شبکه  اینترنت  در کرج | راه اندازی شبکه سیسکو در کرج| روتینگ و سوئیچینگ اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج| کانفیگ تجهیزات اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج|FGENETWORK.IR CISCO KARAJبا ما در تماس باشید 


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/fgenetwork/public_html/templates/jm_jacob/html/com_k2/default/item.php on line 260
بازدید 1091 بار