نصب و راه اندازی ویپ (voip) در کرج و تهران
شهریور 06, 1398 نوشته شده توسط Super User- راه اندازی VoIP کرج
- راه اندازی ویپ در تهران
- ویپ چیست تهران
- راهاندازیvoip
- نصب ویپ تهران
- راه اندازی ویپ تهران
- اجرای ویپ تهران
- تنظیمات ویپ تهران
- تجهیزات ویپ تهران
- فروش تجهیزات ویپ در تهران
- نصب و راه اندازی ویپ در تهران
- نصب و راه اندازی voip در تهران
- voip چیست تهران
- نصب voip تهران
- راه اندازی voip تهران
- اجرای voip تهران
- تنظیمات voip تهران
- تجهیزات voip کرج
- فروش تجهیزات voip در تهران
- راه اندازی ویپ کرج
- اجرای ویپ کرج
- تنظیمات ویپ کرج
- تجهیزات ویپ کرج
- فروش تجهیزات ویپ در کرج
- نصب و راه اندازی voip در کرج
- voip چیست
- نصب voip کرج
- اجرای voip کرج
- تنظیمات voip کرج
- فروش تجهیزات voip در کرج
- نصب خطوط e1
- نصب خطوط e1 در کرج
- راه اندازی خطوط e1 در کرج
- نصب خطوط e1 در تهران
- راه اندازی خطوط e1 در تهران
- نصب خط 4 شماره ای در کرج
- راه اندازی خط 4 در کرج
- نصب خطوط sip trankدر کرج
- نصب خطوط سیپ ترانک در کرج
- راه اندازی خطوط سیپ ترانک در کرج
- راه اندازی خطوط sip trank در کرج
- نصب خطوط سیپ ترانک در تهران
- نصب خط 5 شماره ای در کرج
- راه اندازی خط 5 شماره ای در کرج
- راه اندازی خط 5 شماره ای در تهران
- راه اندازی خط چند شماره ای در کرج
- راه اندازی خط چند شماره ای در تهران
- انتقال خطوط از تهران به شهر های دیگر
- انتقال خطوط از شهری به شهر های دیگر
- انتقال خطوط از تهران به شهر های دیگر با ویپ
- انتقال خطوط از تهران به شهر های دیگر voip
- تلفن گویا
- نصب تلفن گویا
- اجرای تلفن گویا
- تلفن گویا در کرج
- تلفن گویا در تهران
- ویپ (voip) هشتگرد
- ویپ (voip) شهر جدید اندیشه
- ویپ (voip) شهر جدید هشتگرد
- ویپ (voip) هفت تیر
- ویپ (voip) فردیس
- ویپ (voip) ملارد
- ویپ (voip) شهر قدس
- ویپ (voip) شهریار
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در فردیس
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در هشتگرد
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در شهر جدید اندیشه
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در ورداورد
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در مشکین دشت
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در محمد شهر
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در ماهدشت
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در مارلیک
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در صفادشت
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در شهریار
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در شهرک صنعتی اشتهارد
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در شهرک صنعتی شهریار
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip در شهرک های صنعتی صفادشت
- نصب مرکز تلفن ، تلفن گویا ، ویپ ، voip درشهر قدس
راه اندازی VoIP
راه اندازی VoIP
اغلب شرکت هایی که با تماس های درون سازمانی ، شهری و بین المللی سر و کار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند ، به دلایل مختلفی ترجیح می دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده ، از خدمات VoIP استفاده کنند. به دلیل مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ ، می توان از تمامی ظرفیت های شبکه استفاده کرد و علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و دیتا را نیز رد و بدل کرد. به همین خاطر ، راه اندازی VoIP شامل امکانات جذاب و مختلف می باشد که موجب استقبال مدیران شرکتها در بهره مندی از این تکنولوژی شده است.
سازمانها با راه اندازی VoIP قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه سازی آن با نرم افزار crm ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. شما مدیران شرکت ها با بهره مندی از مشاوران و خدمات تخصصی شرکت نصب و راه اندازی VoIP فناوران گستر و با پیاده سازی امکاناتی مثل صف تماس ، پاسخگویی خودکار ، صندوق صوتی ، نظرسنجی از مشتریان و ده ها قابلیت دیگر خدمات ویپ ، می توانید به صورت حرفه ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.
با استفاده از خدمات VoIP فناوران گستر ، با یک تیر چند نشان خواهید زد و ارتباطاتی بسیار ارزان ، با کیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه اندازی VoIP قادر خواهید بود از هر کجای دنیا ، حتی با گوشی هوشمند خود نیز به سرویس VoIP دسترسی داشته باشید. . فناوران گستر با اتکا به دانش روز و سیزده سال سابقه در عرصه خدمات راه اندازی VoIP ، توانسته است در این چند سال کارنامه ای درخشان در راه اندازی سیستم های تلفنی تحت شبکه از خود برجای بگذارد و به عنوان یکی از شرکت های برتر خدمات VoIP تهران شناخته شود.
کلیه شرکت ها و نهادهایی کهدارای یک یا چند شعبه مختلف هستند ، به منظور بهره مندی از قابلیت کنفرانس های تلفنی و برقراری تماس های داخلی ، بین شهری و بین المللی پرسنل سازمان خود با یکدیگر ، می توانند از خدمات یک شرکت راه اندازی VoIP خوش نام و با سابقه استفاده کنند و تماس هایی بسیار ارزان قیمت و تحت شبکه از هر نقطه دنیا داشته باشند.
بیمارستانها ، درمانگاه ها و کلینیک هابه دلیل اینکه روزانه تعداد قابل توجهی از بیماران برای ویزیت گرفتن با آنها تماس می گیرند ، نیازمند برخورداری از یک سیستم نوبت دهی هوشمند و متناسب با ظرفیت های خود هستند. راه اندازی VoIP برای مراکز درمانی ، یک راه حل بسیار ایده آل برای افزایش بازدهی خدمات درمانی این مراکز می باشد.
پس از نصب ویپ و استقرار آن در سازمان ، پشتیبانی ویپ توسط کارشناسان فناوران گستر آغاز می شود. پس از خرید و راه اندازی VoIP، فناوران گستر از طریق بازدیدهای منظم ، تست های دوره ای و تعمیر خرابی ها ، نگهداری و مراقب از تجهیزات و سرویس های نرم افزاری سیستم VoIP سازمان را در دستور کاری خود قرار می دهد. خدمات VoIP فناوران گستر محدود به نصب و راه اندازی آن نمی شود! پس از اتمام و تحویل پروژه راه اندازی سیستم تلفن VoIP ، از طریق برگزاری جلسات آموزشی در سازمان ، نحوه و طرز استفاده کاربردی از مرکز تلفن voip و دیگر امکانات درخواستی سیستم ویپ از سوی کارفرما ، به مدیران و پرسنل آموزش داده خواهد.
خدمات سانترال در تهران و کرج
شهریور 06, 1398 نوشته شده توسط- خدمات سانترال در تهران
- نصب سانترال
- اجرای سانترال
- تنظیمات سانترال
- سانترال سانترال
- سیم کشی سانترال
- مرکز تلفن
- نصب مرکز تلفن
- اجرای مرکز تلفن
- انجام مرکز تلفن
- تنظیمات مرکز تلفن تنظیمات مرکز تلفن
- تنظیمات مرکز تلفن
- |خدمات سانترال در تهران
- اجرای سانترا
- تنظیمات سانترال در تهران
- مرکز تلفن در تهران
- نصب مرکز تلفن در تهران
- اجرای مرکز تلفن در تهران
- انجام مرکز تلفن در تهران
- تنظیمات مرکز تلفن در تهران
- تنظیمات مرکز تلفن در کرج
- انجام مرکز تلفن در کرج
- نصب مرکز تلفن در کرج
- مرکز تلفن در کرج
- سانترال در کرج
- نصب سانترال در کرج
- تنظیمات سانترال در کرج
- اجرای سانترال در کرج
- سیم کشی سانترال در کرج
- kwf shkjvhg nv ;v[
- kwf shkjvhg nv jivgk
- shtral
- shkjvhg
- سانترال در هشتگرد
- سانترال در هفت تیر
- سانترال در شهر جدید اندیشه
- سانترال در شهر جدید هشتگرد
- سانترال در فردیس
- سانترال در ملارد
- سانترال در شهر قدس
- سانترال در شهریار
- سانترال
- سانترال هشتگرد
- سانترال کرج
راه اندازی سانترالدر کرج و تهران
شرکتفناوران گسترقادر نصب پشتیبانی و راه اندازی تمامی سانترال های موجود در بازار را دارد.
با توجه به نیاز شما و بودجه ای که برایسانترالدر نظر گرفته اید بهترین( مرکز تلفن )سانترالرا پیشنهاد می کنیم.
سانترال پاناسونیکبهترینمرکز تلفن هایموجود در بازار هست.
ما خود را موظف میدانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و با توجه به اینکه مراکز تلفن پاناسونیک مرکز تلفن موجود در بازار است
شرکت فناوران گستر مراکز تلفن پاناسونیک را به مشتریان خود پیشنهادو ارائه میدهد
برخی از قابلیت های پیشرفته قابل ارائه سانترال ها:
- نصب و راه اندازی سیستم ضبط مکالمات
- نصب و راه اندازی تلفن گویا IVR
- ·نصب و راه اندازی سیستم انتظار در صف مرکز تماس
- ·نصب و راه اندازی سیستم نظر سنجی تلفنی
- ·نصب و راه اندازی سیستم انتقال تماس
- ·نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس
- ·نصب و راه اندازی سیستم شنود تلفن
- ·نصب و راه اندازی سیستم فکس مجازی
- ·نصب و راه اندازی سیستم فکس به ایمیل
و ده ها قابلیت پیشرفته دیگر
خدماتراه اندازی سانترالفناوران گستر بصورت زیر میباشد :
- نصب کارت های خط شهری بر روی سانترال پاناسونیک
- نصب کارت خطوط داخلی سانترال پاناسونیک
- ·نصب کاشیزی تخصصی و حرفه ای اپراتور گویا
- ·برنامه ریزی و طراحی تخصصی با توجه به فعالیت سازمان
- ·لینک کردن مراکز سانترال پر ظرفیت
- ·برنامه ریزی پیغام گیر
- ·کابل کشی و داکت کشی برای راه اندازی مراکز جدید سانترال پاناسونیک
- ·عیب یابی و تعمیرات انواع مراکز سانترال و تلفن های مربوطه
- ·آپگرید کردن سانترال پاناسونیک
- ·نصب تخصصی و حرفه ای سخت افزاری سانترال پاناسونیک
- ·راه اندازی و برنامه ریزی خطوط مخابراتی PRI یا E1
خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه
تیر 12, 1397 نوشته شده توسط- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه
- خدمات پشتیبانی شبکه
- خدمات پشتیبانی شبکه در کرج
- خدمات پشتیبانی شبکه در تهران
- خدمات پشتیبانی شبکه در البرز
- نگهداری شبکه
- نگهداری شبکه در کرج
- نگهداری شبکه در تهران
- خدمات پشتیبانی شبکه و سختافزار و نگهداری از شبکههای کامپیوتری
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه فردیس
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه هشتگرد
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه شهر جدید اندیشه
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه ورداورد
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه مشکین دشت
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه محمد شهر
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه ماهدشت
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه مارلیک
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه صفادشت
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه شهریار
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه شهرک صنعتی اشتهارد
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه شهرک صنعتی شهریار
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه شهرک های صنعتی صفادشت
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه شهر قدس
- خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه
یکیدیگر از فعالیتهایشرکت فناورانگستردر زمینهخدماتت شبکههایکامپیوتریو فناوریاطلاعات،خدمات پشتیبانی شبکهو سختافزار و نگهداری از شبکههای کامپیوتری میباشد.پشتیبانی شبکههای کامپیوتریدر حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکتها، مؤسسات و سازمانها در حوزه انفورماتیک میباشد. چرا که با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزههای کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکههای کامپیوتری و سرویسهای مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.
پشتیبانی شبکههای کامپیوتری و یا بهعبارتی نگهداری شبکه، از کلیدیترین و مهمترین فعالیتهای شرکت پشتیبانی شبکه فناوران گستر میباشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترینخدمات پشتیبانی شبکه، کامپیوتر، سختافزار و نرمافزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعهای از خدمات میباشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه میگردد.
چرا پشتیبانی فناوران گستر؟
کارشناسان باتجربه و متخصص
ارائه خدمات در کوتاهترین زمان
تنوع پشتیبانی
امنیت اطلاعات
پشتیبانی به موقع و دورهای
خدمات پشتیبانی شبکههای کامپیوتری را میتوان به دو بخش کلی دسته بندی کرد :
۱- پشتیبانی سخت افزار شبکه
۲- پشتیبانی نرم افزار شبکه
پشتیبانی سخت افزار شبکه
پشتیبانی سخت افزار شبکه شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آیتی و شبکه مانند تجهیزاتپسیوشبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربینمداربسته، سیستمهای کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و … میباشد.
پشتیبانی نرم افزار شبکه
پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی ازخدمات اکتیوشبکهمیباشد که شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آنها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرمافزارهای شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتاهای شرکت است. بکآپگیری و پشتیبانگیری از تمامی اطلاعات و نرمافزارهای موجود و مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات میباشد.
اولویت فناوران گستر در بخش پشتیبانی شبکه، ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن میباشد. ما معتقدیم که خدمترسانی سریع در این بخش از مهمترین فاکتورهایی است که برای شرکتها اهمیت فراوان دارد.
- نحوه ارائه خدمات به مشتریان
در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط با پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در شرکت فناوران گستر محدود به استان تهران میباشد.
خدماتی که شرکت فناوران گستر در این بخش برای رفع ایرادات و مشکلات شبکه ارائه میدهد، معمولاً به چهار روش انجام میشود:
- از طریق سیستم تیکتینگ:در این روش مشتریان، مشکلات خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان میگذارند و کارشناسان ما نیز در سریعترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آنها خواهند بود.
- بهصورت تلفنی:بعضی از مشکلات میبایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل مشکلات باید به صورت تلفنی مشتریان عزیز را راهنمایی کنند.
- به صورت ریموت:در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرمافزارهایی که مخصوص این کار میباشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.
- به صورت حضوری:در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل شرکت مشتریان اقدام به ارائه خدمات نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.
ما متخصصان آیتی با سالها تجربه را استخدام می کنیم. ما همکاریهای طولانی مدت و پشتیبانی برنامهریزی شده را انجام می دهیم. ما با شما کار می کنیم تا زمانی که مشکلات کامپیوتر و شبکه شما حل شود.
- قرارداد پشتیبانی شبکه
ارائه خدمات در شرکت فناوران گستر در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه میباشد. این قراردادها متناسب با نیاز و تقاضای شما ارائه میگردد. به طورکلی شرکت فناوران گستر سه مدل قرارداد خدماتی در این زمینه ارائه میدهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۳ مدل باشد:
۱– قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه:این قرارداد بر روی ارائه خدمات تخصصی و حرفهای در زمینه شبکه و تجهیزات و نرمافزارهای مرتبط با آن متمرکز میباشد. در این قرارداد، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه میگردد. کارشناسانی که در این زمینه خدمترسانی میکنند، مهندسین شبکه با تجربه بالا میباشند.
۲– قرارداد خدمات پشتیبانی سیستمها و تجهیزات اداری:در این نوع قرارداد نگهداری و تعمیر کامپیوترها و تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و … از اهمیت بیشتری برخورداد است. ارائه خدمات کامپیوتری به شرکتها از نظر سطح دانش نسبت به خدمات شبکه پایینتر بوده و تکنسینهای کامپیوتر مسئول ارائه این خدمات میباشند. به این دسته از خدمات در اصطلاح خدمات HelpDesk گفته میشود.
۳ – قرارداد خدمات پشتیبانی IT:این نوع قرارداد در واقع ترکیبی از خدمات تخصصی شبکه و خدمات پشتیبانی سیستمها میباشد. البته خدمات جانبی دیگری نیز در این نوع قراردادها ارائه میگردد مانند پشتیبانی تجهیزات دوربین مداربسته، نگهداری از دستگاههای الکترونیکی مانند سیستمهای هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب،برق اضطراری UPS و … . در واقع این خدمات تمامی نیازهای آیتی در سطوح مختلف را تحت پوشش قرار میدهد.
- حالتهای حضور کارشناس پشتیبانی در محل مشتری
ساعتهای حضور کارشناس در محل مشتری در تمامی قراردادهای فوق بسته به نوع قرارداد به شکلهای مختلفی انجام میپذیرد:
حالت ۱ – کارشناس پشتیبانی جهت رفع مشکل:در این حالت کارشناس صرفاً تا زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج میگردد.
حالت ۲ – کارشناس پشتیبانی مقیم نیم روز:در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمانبندی مشخص حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد.
حالت ۳ – کارشناس پشتیبانی مقیم تمام وقت:در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبان مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.
در هر سه حالت کارشناس بر اساس قرارداد اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالتهای حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد.
هدف ما بالابردن بهرهوری و افزایش راندمان کاری شماست.
در تمامی این قراردادها شرکت فناوران گستر اخلاقاً و قانوناً متعهد میگردد که حافظ منافع مشتریان خود و همچنین تمامی اطلاعات مهم آنان بوده و با تمام تلاش و در سریعترین زمان ممکن، درصدد حل مشکلات آنان برآید، تا مشتریان ما با کمترین مسئله و دغدغهای در این زمینه مواجه بوده و با بالاترین راندمان کاری به کسب و کار خود بپردازند.