بلاگ

نصب و راه اندازی ویپ (voip) در کرج و تهران

شهریور 06, 1398 نوشته شده توسط Super User

2018 02 12 image

راه اندازی VoIP

 

راه اندازی VoIP

آیا به راه اندازی VoIP برای ارتقا و یکپارچه سازی سیستم های تلفنی سازمان خود اندیشیده اید؟

اغلب شرکت هایی که با تماس های درون سازمانی ، شهری و بین المللی سر و کار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند ، به دلایل مختلفی ترجیح می دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده ، از خدمات VoIP استفاده کنند. به دلیل مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ ، می توان از تمامی ظرفیت های شبکه استفاده کرد و علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و دیتا را نیز رد و بدل کرد. به همین خاطر ، راه اندازی VoIP شامل امکانات جذاب و مختلف می باشد که موجب استقبال مدیران شرکتها در بهره مندی از این تکنولوژی شده است.

سازمانها با راه اندازی VoIP قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه سازی آن با نرم افزار crm ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. شما مدیران شرکت ها با بهره مندی از مشاوران و خدمات تخصصی شرکت نصب و راه اندازی VoIP فناوران گستر و با پیاده سازی امکاناتی مثل صف تماس ، پاسخگویی خودکار ، صندوق صوتی ، نظرسنجی از مشتریان و ده ها قابلیت دیگر خدمات ویپ ، می توانید به صورت حرفه ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.

با استفاده از خدمات VoIP فناوران گستر ، با یک تیر چند نشان خواهید زد و ارتباطاتی بسیار ارزان ، با کیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه اندازی VoIP قادر خواهید بود از هر کجای دنیا ، حتی با گوشی هوشمند خود نیز به سرویس VoIP دسترسی داشته باشید. . فناوران گستر با اتکا به دانش روز و سیزده سال سابقه در عرصه خدمات راه اندازی VoIP ، توانسته است در این چند سال کارنامه ای درخشان در راه اندازی سیستم های تلفنی تحت شبکه از خود برجای بگذارد و به عنوان یکی از شرکت های برتر خدمات VoIP تهران شناخته شود.

خدمات VoIP فناوران گستر چه کاربردی دارد؟
بانکها، سازمانها و شرکت هایی کهدارای تعداد مشتریان زیادیهستند و قصد دارند با پیاده سازی یک سیستم روابط عمومی هوشمند مبتنی بر شبکه در سازمان خود ، کنترل و نظارت بهتری روی تماس های مشتریان داشته باشند ، با بهره مندی از خدمات راه اندازی VoIP می توانند از قابلیت های زیادی در ارتباطات خود برخوردار گردند.

کلیه شرکت ها و نهادهایی کهدارای یک یا چند شعبه مختلف هستند ، به منظور بهره مندی از قابلیت کنفرانس های تلفنی و برقراری تماس های داخلی ، بین شهری و بین المللی پرسنل سازمان خود با یکدیگر ، می توانند از خدمات یک شرکت راه اندازی VoIP خوش نام و با سابقه  استفاده کنند و تماس هایی بسیار ارزان قیمت و تحت شبکه از هر نقطه دنیا داشته باشند.

بیمارستانها ، درمانگاه ها و کلینیک هابه دلیل اینکه روزانه تعداد قابل توجهی از بیماران برای ویزیت گرفتن با آنها تماس می گیرند ، نیازمند برخورداری از یک سیستم نوبت دهی هوشمند و متناسب با ظرفیت های خود هستند. راه اندازی VoIP برای مراکز درمانی ، یک راه حل بسیار ایده آل برای افزایش بازدهی خدمات درمانی این مراکز می باشد.

خدمات راه اندازی VoIP فناوران گستر چه ویژگی هایی دارد؟
 بررسی نیازهای مشتری :خدمات VoIP فناوران گستر بر مبنای نیازهای سازمان ارائه می شود و پیش از انعقاد قرارداد نصب و پشتیبانی ویپ ، اهداف سازمان از راه اندازی VoIP می بایست مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد و با توجه به این اهداف ، بهترین محصولات و خدمات راه اندازی VoIP متناسب با نیازهای سازمان ارائه شود تا بهترین نتیجه و بازدهی را برای شرکت به همراه داشته باشد. درخواست مشتری برای نصب ویپ برای فناوران گستر بسیار مهم می باشد و به مشتری تضمین داده می شود که کلبه نیازهای سازمان در راه اندازی سیستم voip ، با بالاترین کیفیت خدماتی انجام پذیرد.
آنالیز زیرساخت ها و ارائه راهکار :یکی از ویژگی های خدمات VoIP فناوران گستر ، اهمیت ویژه به زیرساخت های شبکه سازمان می باشد. کارشناسان فناوران گستر با بازدید از تجهیزات بکار رفته در شبکه سازمان و آنالیز زیرساخت ها در طراحی شبکه سازمان ، بهترین راهکارهای منطقی منطبق بر علم روز برای راه اندازی VoIP را در قالب مستندات و گزارشات فنی مفصل به مدیران سازمان تقدیم می کنند. ظرفیت شبکه و قابل توسعه بودن آن ، یکی از مهمترین مواردی است که پیش از انعقاد قرارداد نصب و راه اندازی VoIP ، مورد توجه ویژه کارشناسان فناوران گستر قرار می گیرد.
 راه اندازی و ارائه گزارش :خدمات راه اندازی VoIP بر مبنای ظرفیت شبکه سازمان و با توجه به نیازها و درخواست مشتری انجام گرفته می شود و تمامی امور مربوط به راه اندازی VoIP سرور ، با دقت بالا و پیگیری های منظم مدیران فناوران گستر و موافقت کارفرما اجرا می شود. با توجه به اینکه راه اندازی سیستم voip در سازمان ، می بایست کاملا منطبق با نیازهای پرسنل و مدیران باشد ؛ لذا بهترین تجهیزات و سرویس های نرم افزاری مطابق با نیازهای سازمان ، نصب و راه اندازی می شود و مستندات تحویل پروژه پیاده سازی سیستم ویپ به کارفرما گزارش داده می شود.
 پشتیبانی و آموزش :شرکت راه اندازی VoIP فناوران گستر با رویکردی مشتری مدارانه و به منظور پیشگیری از بروز اختلالات ، سیستم ویپ سازمان را در فواصل زمانی منظم بررسی می کند تا مشکلات فنی و امنیتی سریعا شناسایی شوند. پشتیبانی ویپ فناوران گستر توسط کارشناسان باتجربه و با بالاترین دقت انجام می گیرد و گزارشات هر اقدام فنی به منظور بهینه سازی سیستم VoIP ، فورا به سازمان ارائه می شود و به اطلاع مدیران می رسد. پس از استقرار و راه اندازی VoIP سیسکو در سازمان ، نحوه استفاده از  دستگاه ویپ و سرویس های نرم افزاری سیستم ویپ ، به مدیران و کارمندان سازمان آموزش داده می شود. کارشناسان فناوران گستر در هر مرحله از انجام پروژه راه اندازی سیستم تلفن VoIP ، با آغوش باز آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما مدیران گرامی هستند.
 نظرسنجی مشتری :کلیه فعالیت های کارشناسان و متخصصان برای راه اندازی VoIP در سازمان شما ، تحت نظارت و کنترل ستاد مراقبت از مشتریان فناوران گستر می باشد تا کلیه مفاد قرارداد خدمات VoIP انجام شود و چیزی از قلم نماند!رضایت مندی کارفرما برای فناوران گستر بسیار مهم می باشد و در هر مرحله از پروژه راه اندازی VoIP ، واحد مراقبت از مشتریان فناوران گستر به منظور افزایش رضایتمندی مشتری و ارتقای کیفی خدمات خود ،  از طریق ارائه فرم نظرسنجی به مدیر سازمان ، میزان رضایتمندی ایشان را به مدیران فناوران گستر اعلام می کند.

 

بعد از سفارش راه اندازی VoIP فناوران گستر چه اتفاقی می افتد؟
پس از ثبت درخواست تماس در وبسایت و تکمیل فرم مربوطه ، کارمند روابط عمومی فناوران گستر برای تعیین زمان قرار ملاقات و اعزام کارشناسان ، با مسئول دفتر کاری شما تماس می گیرد تا جلسه ای بین مدیران سازمان و متخصصان فناوران گستر برگزار شود. در این جلسه ، نیازها و اهداف سازمان از راه اندازی VoIP ، مورد بحث و تجزیه و تحلیل کارشناسان فناوران گستر قرار می گیرد تا راهکاری ایده آل برای ارائه خدمات VoIP متناسب با نیازهای مدیران و پرسنلسازمان تعیین شود. پیش از راه اندازی VoIP ، وضعیت کلی شبکه ، تجهیزات سخت افزاری و کامپیوترهای شبکه مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار می گیرد و بسترهای شبکه سازمان برای راه اندازی ویپ مورد بررسی کارشناسان فناوران گستر قرار می گیرد. با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های شبکه سازمان ، پیشنهاد خریداری دستگاه ویپ و دیگر محصولات در قالب گزارشات تامین تجهیزات به مدیران ارائه می شود.

پس از نصب ویپ و استقرار آن در سازمان ، پشتیبانی ویپ توسط کارشناسان فناوران گستر آغاز می شود. پس از خرید و راه اندازی VoIP، فناوران گستر از طریق بازدیدهای منظم ، تست های دوره ای و تعمیر خرابی ها ، نگهداری و مراقب از تجهیزات و سرویس های نرم افزاری سیستم VoIP سازمان را در دستور کاری خود قرار می دهد. خدمات VoIP فناوران گستر محدود به نصب و راه اندازی آن نمی شود! پس از اتمام و تحویل پروژه راه اندازی سیستم تلفن VoIP ، از طریق برگزاری جلسات آموزشی در سازمان ، نحوه و طرز استفاده کاربردی از مرکز تلفن voip و دیگر امکانات درخواستی سیستم ویپ از سوی کارفرما ، به مدیران و پرسنل آموزش داده خواهد.

 

خدمات نگهداری شبکه در کرج | شبکه | خدمات شبکه  | نصب شبکه | نصب شبکه در کرج  |خدمات شبکه در کرج  راه اندازی شبکه در کرج | شرکت راه اندازی شبکه در کرج  | شرکت خدمات شبکه در کرج                                                 FGENETWORK.IR network support karaj                                     نصب شبکه در تهران  |خدمات شبکه در تهران  |پشتیبانی شبکه در تهران  | مجازی سازی سرور در تهران  | راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت خدمات شبکه در تهران   | پشتیبانی امنیت کامپیوتر در تهران  | خدمات امنیت شبکه در تهران                                                  خدمات ایمیل سرور در کرج | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  در کرج |  در کرج Exchange Server   | در کرجemail server |  | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |j

خدمات وایر لس در کرج | وایرلس در کرج| وایرلس | نصب وایرلس | انجام وایرلس | نصب وایرلس | wireless | تنظیمات وایرلس | تنظیمات wireless|                                          FGENETWORK.IR CISCO KARAJ                                      خدمات میکروتیک | خدمات میکروتیک کرج |میکروتیک  | میکروتیک کرج | تنظیمات میکروتیک  |تنظیمات میکروتیک در کرج | کانفیگ میکروتیک کرج | کانفیگ میکروتیک  | کانفیگ میکروتیک در کرج انجام تنظیمات میکرو تیک  در کرج | پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک در کرج | پشتیبانی میکرو تیک در کرج | تنظیمات میکرو تیک در کرج | خدمات میکرو تیک در کرج | راه اندازی تجهیزات میکرو تیک در کرج | راه اندازی روتر در کرج | راه اندازی روتر میکرو تیک در کرج | راه اندازی سوییچ میکرو تیک در کرج | راه اندازی شبکه در کرج | راه اندازی شبکه میکرو تیک در کرج | روتینگ و سوئیچینگ شبکه در کرج | کانفیگ cisco در کرج | کانفیگ تجهیزات میکرو تیک در کرج | کانفیگ سوئیچ در کرج | میکرو تیککانفیگ در کرج | میکرو تیکمانیتورینگ در کرج | تجهیزات میکرو تیک در کرج | میکرو تیک                                                FGENETWORK.IR voip karaj

FGENETWORK.IR CCTV KARAJ.png                                            FGENETWORK.IR virchualization inkaraj                                           انجام تنظیمات ایترنت  در کرج | پشتیبانی تجهیزات اینترنت در کرج| پشتیبانی اینترنت در کرج| تنظیمات اینترنت در کرج | خدمات اینترنت در کرج | راه اندازی تجهیزات اینترنت در کرج| راه اندازی اینترنت در کرج| راه اندازی روتر اینترنت در کرج| راه اندازی سوییچ اینترنت در کرج| راه اندازی شبکه  اینترنت  در کرج | راه اندازی شبکه سیسکو در کرج| روتینگ و سوئیچینگ اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج| کانفیگ تجهیزات اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج|                                             FGENETWORK.IR santral karaj

                                       

                                                                                                                    طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت در کرج | انجام طراحی سایت در کرج | نصب سایت در کرج |طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت | انجام طراحی  وبسایت | نصب  وب سایت ||طراحی وب سایت | طراحی وب سایت در کرج | خدمات طراحی وب سایت | انجام طراحی وب سایت | نصب وب سایت |

با ما در تماس باشید 

خدمات سانترال در تهران و کرج

شهریور 06, 1398 نوشته شده توسط

 

ابهترین سانترال در کرج| بهترین مرکز تلفن  در کرج | تلفن سانترال در کرج | راه اندازی تلفن سانترال  در کرج | راه اندازی تلفن گویا  در کرج |راه اندازی سانترال  در کرج | راه اندازی سانترال | راه اندازی شبکه سانترال | سیستم ضبط مکالمات | کانفیگ مرکز تلفن |مرکز تلفن پرظرفیت  در کرج | مرکز تلفن سازمانی  در کرج |  نصب تلفن گویا نصب سانترال | نصب فکس به ایمیل | نصب مرکز تلفن | نصب مرکز تلفن آلکاتل | نظر سنجی تلفنی

راه اندازی سانترالدر کرج و تهران

شرکتفناوران گسترقادر نصب پشتیبانی و راه اندازی تمامی سانترال های موجود در بازار را دارد.

با توجه به نیاز شما و بودجه ای که برایسانترالدر نظر گرفته اید بهترین( مرکز تلفن )سانترالرا پیشنهاد می کنیم.

سانترال پاناسونیکبهترینمرکز تلفن هایموجود در بازار هست.

ما خود را موظف میدانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و با توجه به اینکه مراکز تلفن پاناسونیک مرکز تلفن موجود در بازار است

شرکت فناوران گستر مراکز تلفن پاناسونیک را به مشتریان خود پیشنهادو ارائه میدهد

برخی از قابلیت های پیشرفته قابل ارائه سانترال ها:

 

  • نصب و راه اندازی سیستم ضبط مکالمات
  • نصب و راه اندازی تلفن گویا IVR
  • ·نصب و راه اندازی سیستم انتظار در صف مرکز تماس
  • ·نصب و راه اندازی سیستم نظر سنجی تلفنی
  • ·نصب و راه اندازی سیستم انتقال تماس
  • ·نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس
  • ·نصب و راه اندازی سیستم شنود تلفن
  • ·نصب و راه اندازی سیستم فکس مجازی
  • ·نصب و راه اندازی سیستم فکس به ایمیل

و ده ها قابلیت پیشرفته دیگر

خدماتراه اندازی سانترالفناوران گستر بصورت زیر میباشد :

 

  • نصب کارت های خط شهری بر روی سانترال پاناسونیک
  • نصب کارت خطوط داخلی سانترال پاناسونیک
  • ·نصب کاشیزی تخصصی و حرفه ای اپراتور گویا
  • ·برنامه ریزی و طراحی تخصصی با توجه به فعالیت سازمان
  • ·لینک کردن مراکز سانترال پر ظرفیت
  • ·برنامه ریزی پیغام گیر
  • ·کابل کشی و داکت کشی برای راه اندازی مراکز جدید سانترال پاناسونیک
  • ·عیب یابی و تعمیرات انواع مراکز سانترال و تلفن های مربوطه
  • ·آپگرید کردن سانترال پاناسونیک
  • ·نصب تخصصی و حرفه ای سخت افزاری سانترال پاناسونیک
  • ·راه اندازی و برنامه ریزی خطوط مخابراتی PRI یا E1

 

  • خدمات نگهداری شبکه در کرج | شبکه | خدمات شبکه  | نصب شبکه | نصب شبکه در کرج  |خدمات شبکه در کرج  راه اندازی شبکه در کرج | شرکت راه اندازی شبکه در کرج  | شرکت خدمات شبکه در کرج                                                 FGENETWORK.IR network support karaj                                     نصب شبکه در تهران  |خدمات شبکه در تهران  |پشتیبانی شبکه در تهران  | مجازی سازی سرور در تهران  | راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت راه اندازی شبکه در تهران  | شرکت خدمات شبکه در تهران   | پشتیبانی امنیت کامپیوتر در تهران  | خدمات امنیت شبکه در تهران                                                  خدمات ایمیل سرور در کرج | ایمیل سرور  در کرج | میل سرور در کرج | اکتیو شبکه  در کرج | اکسجنج سرور  در کرج |  در کرج Exchange Server   | در کرجemail server |  | ایمیل سرور | میل سرور | اکتیو شبکه | اکسجنج سرور | Exchange Server | email server |j

    خدمات وایر لس در کرج | وایرلس در کرج| وایرلس | نصب وایرلس | انجام وایرلس | نصب وایرلس | wireless | تنظیمات وایرلس | تنظیمات wireless|                                          FGENETWORK.IR CISCO KARAJ                                      خدمات میکروتیک | خدمات میکروتیک کرج |میکروتیک  | میکروتیک کرج | تنظیمات میکروتیک  |تنظیمات میکروتیک در کرج | کانفیگ میکروتیک کرج | کانفیگ میکروتیک  | کانفیگ میکروتیک در کرج انجام تنظیمات میکرو تیک  در کرج | پشتیبانی تجهیزات میکرو تیک در کرج | پشتیبانی میکرو تیک در کرج | تنظیمات میکرو تیک در کرج | خدمات میکرو تیک در کرج | راه اندازی تجهیزات میکرو تیک در کرج | راه اندازی روتر در کرج | راه اندازی روتر میکرو تیک در کرج | راه اندازی سوییچ میکرو تیک در کرج | راه اندازی شبکه در کرج | راه اندازی شبکه میکرو تیک در کرج | روتینگ و سوئیچینگ شبکه در کرج | کانفیگ cisco در کرج | کانفیگ تجهیزات میکرو تیک در کرج | کانفیگ سوئیچ در کرج | میکرو تیککانفیگ در کرج | میکرو تیکمانیتورینگ در کرج | تجهیزات میکرو تیک در کرج | میکرو تیک                                                FGENETWORK.IR voip karaj

    FGENETWORK.IR CCTV KARAJ.png                                            FGENETWORK.IR virchualization inkaraj                                           انجام تنظیمات ایترنت  در کرج | پشتیبانی تجهیزات اینترنت در کرج| پشتیبانی اینترنت در کرج| تنظیمات اینترنت در کرج | خدمات اینترنت در کرج | راه اندازی تجهیزات اینترنت در کرج| راه اندازی اینترنت در کرج| راه اندازی روتر اینترنت در کرج| راه اندازی سوییچ اینترنت در کرج| راه اندازی شبکه  اینترنت  در کرج | راه اندازی شبکه سیسکو در کرج| روتینگ و سوئیچینگ اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج| کانفیگ تجهیزات اینترنت در کرج| کانفیگ اینترنت در کرج|                                             FGENETWORK.IR santral karaj

                                           

                                                                                                                        طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت در کرج | انجام طراحی سایت در کرج | نصب سایت در کرج |طراحی سایت |طراحی سایت در کرج | خدمات طراحی سایت | انجام طراحی  وبسایت | نصب  وب سایت ||طراحی وب سایت | طراحی وب سایت در کرج | خدمات طراحی وب سایت | انجام طراحی وب سایت | نصب وب سایت |

    با ما در تماس باشید 

خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه

تیر 12, 1397 نوشته شده توسط
  1. خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری شبکه

یکی‌دیگر از فعالیت‌هایشرکت فناورانگستردر زمینهخدماتت شبکه‌هایکامپیوتریو فناوری‌اطلاعات،خدمات پشتیبانی شبکهو سخت‌افزار و نگهداری از شبکه‌های کامپیوتری می‌باشد.پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتریدر حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌ها در حوزه انفورماتیک می‌باشد. چرا که با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری و سرویس‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.

پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و یا به‌عبارتی نگهداری شبکه، از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پشتیبانی شبکه فناوران گستر می‌باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترینخدمات پشتیبانی شبکه، کامپیوتر، سخت‌افزار و نرم‌افزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعه‌ای از خدمات می‌باشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می‌گردد.

چرا پشتیبانی فناوران گستر؟

    کارشناسان باتجربه و متخصص

    ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان

    تنوع پشتیبانی

    امنیت اطلاعات

    پشتیبانی به موقع و دوره‌ای

خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری را می‌توان به دو بخش کلی دسته بندی کرد :

۱- پشتیبانی سخت افزار شبکه

۲- پشتیبانی نرم افزار شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی‌تی و شبکه مانند تجهیزاتپسیوشبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربینمداربسته، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و می‌باشد.

پشتیبانی نرم افزار شبکه

پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی ازخدمات اکتیوشبکهمی‌باشد که شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آن‌ها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرم‌افزارهای شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتاهای شرکت است. بک‌آپ‌گیری و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌افزارهای موجود و مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می‌باشد.

اولویت فناوران گستر در بخش پشتیبانی شبکه، ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد. ما معتقدیم که خدمت‌رسانی سریع در این بخش از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای شرکت‌ها اهمیت فراوان دارد.

  1. نحوه ارائه خدمات به مشتریان

در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط با پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در شرکت فناوران گستر محدود به استان تهران می‌باشد.

خدماتی که شرکت فناوران گستر در این بخش برای رفع ایرادات و مشکلات شبکه ارائه می‌دهد، معمولاً به چهار روش انجام می‌شود:

  1. از طریق سیستم تیکتینگ:در این روش مشتریان، مشکلات خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان می‌گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.
  2. بهصورت تلفنی:بعضی از مشکلات می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل مشکلات باید به صورت تلفنی مشتریان عزیز را راهنمایی کنند.

  3. به صورت ریموت:در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم‌افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.

  4. به صورت حضوری:در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل شرکت مشتریان اقدام به ارائه خدمات نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.

ما متخصصان آی‌تی با سالها تجربه را استخدام می کنیم. ما همکاری‌های طولانی مدت و پشتیبانی برنامه‌ریزی شده را انجام می دهیم. ما با شما کار می کنیم تا زمانی که مشکلات کامپیوتر و شبکه شما حل شود.

  1. قرارداد پشتیبانی شبکه

ارائه خدمات در شرکت فناوران گستر در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه می‌باشد. این قراردادها متناسب با نیاز و تقاضای شما ارائه می‌گردد. به طور‌کلی شرکت فناوران گستر سه مدل قرارداد خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد که بر اساس تقاضای مشتریان ممکن است قرارداد نهایی، ترکیبی از هر ۳ مدل باشد:

۱قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه:این قرارداد بر روی ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات و نرم‌افزارهای مرتبط با آن متمرکز می‌باشد. در این قرارداد، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه می‌گردد. کارشناسانی که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند، مهندسین شبکه با تجربه بالا می‌باشند.

۲قرارداد خدمات پشتیبانی سیستم‌‌ها و تجهیزات اداری:در این نوع قرارداد نگهداری و تعمیر کامپیوترها و تجهیزات اداری ائم از پرینتر، اسکنر و از اهمیت بیشتری برخورداد است. ارائه خدمات کامپیوتری به شرکت‌ها از نظر سطح دانش نسبت به خدمات شبکه پایین‌تر بوده و تکنسین‌های کامپیوتر مسئول ارائه این خدمات می‌باشند. به این دسته از خدمات در اصطلاح خدمات HelpDesk گفته می‌شود.

۳ – قرارداد خدمات پشتیبانی IT:این نوع قرارداد در واقع ترکیبی از خدمات تخصصی شبکه و خدمات پشتیبانی سیستم‌ها می‌باشد. البته خدمات جانبی دیگری نیز در این نوع قراردادها ارائه می‌گردد مانند پشتیبانی تجهیزات دوربین مداربسته، نگهداری از دستگاه‌های الکترونیکی مانند سیستم‌های هوشمند اتاق سرور، دستگاه حضور و غیاب،برق اضطراری UPS و . در واقع این خدمات تمامی نیازهای آی‌تی در سطوح مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

  1. حالت‌های حضور کارشناس پشتیبانی در محل مشتری

ساعت‌های حضور کارشناس در محل مشتری در تمامی قراردادهای فوق بسته به نوع قرارداد به شکل‌های مختلفی انجام می‌پذیرد:

حالت ۱ کارشناس پشتیبانی جهت رفع مشکل:در این حالت کارشناس صرفاً تا زمانی در محل مشتری حضور خواهد داشت که مشکل یا مشکلات مربوطه را حل کند و بعد از رفع آن از محل مشتری خارج می‌گردد.

حالت ۲ کارشناس پشتیبانی مقیم نیم روز:در این حالت کارشناس به اندازه یک نیم روز کاری در محل مشتری در زمان‌بندی مشخص حداقل یک روز در هر ماه و حداکثر بر اساس نیاز مشتری، حضور خواهد داشت، حتی اگر از قبل مشکلی وجود نداشته باشد.

حالت ۳ کارشناس پشتیبانی مقیم تمام وقت:در این حالت کارشناس مانند یک کارمند در محل مشتری به صورت تمام وقت حضور خواهد داشت. کارشناس پشتیبان مقیم در محل، بر اساس نیاز مشتری ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روزهای کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.

در هر سه حالت کارشناس بر اساس قرارداد اولیه ممکن است در هر هفته یک نوبت و یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. در نهایت بسته به انتخاب حالت‌های حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد.

هدف ما بالابردن بهره‌وری و افزایش راندمان کاری شماست.

در تمامی این قراردادها شرکت فناوران گستر اخلاقاً و قانوناً متعهد می‌گردد که حافظ منافع مشتریان خود و همچنین تمامی اطلاعات مهم آنان بوده و با تمام تلاش و در سریع‌ترین زمان ممکن، درصدد حل مشکلات آنان برآید، تا مشتریان ما با کمترین مسئله و دغدغه‌ای در این زمینه مواجه بوده و با بالاترین راندمان کاری به کسب و کار خود بپردازند.

صفحه7 از8