مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از VMware horizon7

مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از VMware horizon7

مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از VMware horizon7Reviewed byonMar 5Rating:

مجازی سازی دسکتاپ یکی از بخش های مهم جهت رفع نیاز کاربران امروزی می باشد. مجازی سازی دسکتاپ یا همان VDI با آمدن نسخه های جدید VMware Horizon در سال ۲۰۱۶ ایجاد تحول بزرگی را در بخش مجازی سازی دسکتاپ بهمراه داشت. مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از VMware horizon7 سبب بهبود عملکرد زیادی در بخش های مختلف شده است که در ادامه به آن می پردازیم.
نسخه ۷ این نرم افزار سبب بهبود شرایطcloud و موبایل شده است و به صورت زیادی مجازی سازی دسکتاپ را تغییر داده و باعث افزودن مزایای زیادی از جمله سادگی، امنیت و سرعت به آن شده است و همین طور استفاده از آن را با مقدار هزینه کمتری جهت کاربران فراهم نموده است. علاوه بر این هورایزن ۷ دارای قابلیت عملکرد تا مقدار سی برابر سرعت بیشتر و هم چنین با مقدار هزینه های به مراتب کمتر از راهکارهای سنتی می باشد که در این روش تا مقدار ۵۰ درصد از هزینه ها کاهش پیدا کرده است.

مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از هواریزن ۷

امروزه کاربران به راحتی می توانند جهت انجام امور مربوط به خود از انواع تجهیزات بهره مند شوند و به انواع برنامه های ویندوز، لینوکس در کنار برنامه های اندروید و iOS که بیش از آن ها می تواند به صورت سیار باشد دسترسی دارند. امروزه روش های سنتی کامپیوتری دیگر جوابگوی مدیریت و ارائه سرویس به کاربران نیست، همچنین مشکلاتی از جمله از دست رفتن اطلاعات و رانش تصویر (image drift) نیز از دیگر مشکلات امنیتی می باشند که سازمان ها باید هزینه های زیادی را برای آن متحمل شوند.

با توجه به این که جهت اجرای هواریزن ۷ سازمان ها مقداری هزینه را متحمل می شوند اما استفاده از آن سبب ایجاد رویکرد جدید جهت نگهداری، محافظت و مدیریت بهتر کامپیوترها شده و سبب فراهم شدن برنامه های ویندوزی و لینوکسی در بخش آی تی آن سازمان می گردد و در واقع مجازی سازی دسکتاپ با این روش این تضمین را می دهد که کاربران می توانند در هر زمان و یا هر مکانی از تجهیزات موجود استفاده کنند.
این محصول جدید جهت مجازی سازی دسکتاپ امکانات زیادی را برای بخش IT فراهم می سازد. از جمله تصاویر را به جهت مدیریت بهتر به شکل متمرکز کنترل نموده و مقدار زیادی از هزینه ها کم کرده و به مقدار زیادی تطابق ساختار را حفظ می کنند. با استفاده مجازی سازی دسکتاپ (نسخه جدید هواریزن۷) برنامه ها و هم چنین دسکتاپ های مجازی و یا هاست ها به شکل یک پلتفرم مجازی و جداگانه به کاربران ارسال می گردد.

در این بخش سرویس های برنامه و دسکتاپ از قبیل برنامه های RDS Hosted، برنامه های بسته بندی شده با thin app، برنامه های SaaS و برنامه های مجازی سازی شده citrix در یک حالت کاری منسجم و یکپارچه در دسترس قرار می گیرد، بدین وسیله بخش زیادی از منابع مورد نیاز کاربران با سرعت بهتر و به شکل کارآمدتری در اختیار دیگران قرار می گیرد.

با ما در تماس باشید